יום שלישי , 23 אפריל 2024
Home >> כותבים >> המקליד המהיר מקהיר >> האחים המוסלמים בעיני המקליד המהיר בקהיר

האחים המוסלמים בעיני המקליד המהיר בקהיר

  המאורה הארורה בואו אראה לכם את עומק המאורה הארורה של תנועת האחים, בואו נסתכל ביחד על מצעד הזומבים של תומכיהם. מי נגד מי במצרים: הם טיפה בים העם המצרי, אבל מתפרסים טוב מאוד, כמו סוכני המכונות בסרטי המטריקס, עבדי השטן הרדומים, הערפדים הישנים, הזוחלים הארורים, המפלצות בתיבות, הזומבים בשחר המתים, אפילו המלכה הפרעונית שהייתה בעצם ערפדית שחייה מאות שנים בזכות הדם ...

 

המאורה הארורה

בואו אראה לכם את עומק המאורה הארורה של תנועת האחים, בואו נסתכל ביחד על מצעד הזומבים של תומכיהם.

מי נגד מי במצרים:

הם טיפה בים העם המצרי, אבל מתפרסים טוב מאוד, כמו סוכני המכונות בסרטי המטריקס, עבדי השטן הרדומים, הערפדים הישנים, הזוחלים הארורים, המפלצות בתיבות, הזומבים בשחר המתים, אפילו המלכה הפרעונית שהייתה בעצם ערפדית שחייה מאות שנים בזכות הדם המצרי שקמה גם היא לתחייה.

כולם התעוררו פתאום אחרי מהפכת ה30 ביוני, כולם הצטרפו למצעד הזומבים שכלל כמה פוליטקאים רדומים, עיתונאים, שדרנים, כוכבי-כדורגל, עורכי דין מפורסמים, יחצנים, שופטים, ואפילו נהגי מוניות שמנסים לשכנע את לקוחותיהם שמה שקרה ב30 ביולי זאת הפיכה ולא מהפכה.

כל אלה היו קבורים עמוק באדמה כל עוד אין סכנה למשטרם ונשארו בארונותיהם, אבל אחרי מהפכת ה30ביולי נאלצו כולם לקום לתחייה ולהצטרף לשחר המתים, למצעד הזומבים המפחיד ברחובות קהיר.

הם זוחלים עכשיו בכל פינה במצרים, ומנצלים כל מקרה כדי לפגוע בתדמית המדינה ובתדמית הצבא המצרי הכי אמין, הכי אמיץ, הכי מוסרי בעולם.

אותו צבא שפועל נגד אלה שעושים כל גילוי עריות אפשרי במולדת שלי כאילו הפכו להיות אזרחי סדום ועמורה.

ביום 4/11 יתחיל את המשפט נציג הזומבים במצרים, נציגם המודח יואשם בבריחה מהכלא בזמן מהפכת 2011 ובקשירת קשר עם חמאס בתקיפת כל בתי הכלא בו זמנית, ורצח הגונדר הכללי לשירות בתי הסוהר ועשרות שוטרים.

חיוני להזכיר שמיום 28/1/2011 כל רשתות הסוללר והקווים הנייחים במצרים ניתקו בהוראתו של הנשיא מובארק, וכשנמלט מורסי מהכלא התקשר אל ערוץ אל-גזיירה באמצעות טלפון לוויני שחוליית התוקפים שפרצה לכלא איפה שמורסי היה מוחזק נתנו לו את הטלפון הלוויני הזה שטען אחר כך שהוא לקח אותו מכשיר לוויני ששווה עשרות אלפי דולרים מעובר אורח תמים ליד הכלא.

הם דחפו את המועמדים שלהם, מועמדי הדמי שלהם כדי שינטרלו קולות המצביעים בבחירות הנשיאות בשנת 2012.

במלחמת 1973 הכל היה ברור, יש אויב מוצהר ומשימת הצבא המצרי הייתה אומנם מורכבת אבל ברורה, וישראל כיבדה גם את כללי המשחק.

הפעם רובץ אויב אלים מתחזה כאילו זיקית לפגוע בכל נקודת תורפה אפשרית בתדמית המדינה המצרית.

למשל תקפו פיזית את כל האינטלקטואלים המצריים שעמדו נגדם בעת ביקורם באירופה.

הם חשבו שישארו בשלטון 500 שנה, ככה הם טענו, והתחילו לפרוס את רשתות קורי העכביש שלהם בכל מקום, בכל מוסדות המדינה, היו במירוץ עם הזמן לאחיין את המדינה כולה.

התנפלו על התקשרת, הכלכלה, המשטרה, כאילו זומבים שניתקלו בקורבן תמים בסמטה חשוכה.

המאבק על עתיד פני המדינה הוכרע ביום 3 ביולי 2013:

קלפי הבחירות הפך לתיבת פנדורה, שנפתחה בצורה חצי חוקית כאילו יש בחירות באמת וממנה יצאו את כל כוחות הרשע הקדמונים לעולם וחשבו שלעולם לא יוחזרו לתיבה. אבל הצבא המצרי האציל, הצבא המצרי המציל היה לו מועד עם הגורל.

המאבק על עתיד פני המדינה כבר הוכרע, מצרים תמיד הפתיעה את אויביה, וביום השלושה ביולי 2013 עלה שחר של יום חדש מעל קהיר, עלה כוכב חדש באופק, גיבור על שהלך אל מחוזות הרשע עם חייליו הבלתי מנוצחים עד שהגיע אל הרי החושך איפה שנמצאה המאורה של המדוזה, הוציא את החרב והחליט להגן על המולדת שלו, להגן על האזרחים שלו, ולא חשש, ירד אל עומק המאורה הארורה ועמד מול המדוזה בעלת האלף ראשים, ובחרב המצוחצח שלו ערף את כל ראשיה הארורים.

גיבור העל הזה שמו "עבד אל-פתאח אל סיסי"

יש תופעה חדשה בפוליטיקה המצרית : הפוליטקאים מקנאים בגיבור העל שלנו

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


5 × חמש =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com