שבת , 20 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> 18 יום בלי מאדי

18 יום בלי מאדי

18 יום בלי מאדי היעלמותה של מדליין מק'קאן בת ה-4 לא יורדת מכותרות העיתונים בבריטניה. בפורטוגל: דקת דומיה 18 יום חלפו מאז שמדלין מק'קאן בת ה-4 נעלמה והעמידה שתי מדינות על הרגליים. בבריטניה אנשי עסקים תרמו 2.5 מיליון לירות שטרלינג לקמפיין בנושא, התקשורת עוקבת אחר כל פיסת אינפורמציה ושלל כוכבים התגייסו להגברת המודעות לנושא. גם בפורטוגל, המדינה בה נעלמה, השוטרים ...

18 יום בלי מאדי

היעלמותה של מדליין מק'קאן בת ה-4 לא יורדת מכותרות העיתונים בבריטניה. בפורטוגל: דקת דומיה

18 יום חלפו מאז שמדלין מק'קאן בת ה-4 נעלמה והעמידה שתי מדינות על הרגליים. בבריטניה אנשי עסקים תרמו 2.5 מיליון לירות שטרלינג לקמפיין בנושא, התקשורת עוקבת אחר כל פיסת אינפורמציה ושלל כוכבים התגייסו להגברת המודעות לנושא. גם בפורטוגל, המדינה בה נעלמה, השוטרים פועלים נמרצות וברשת מתגבשת קריאה להכריז היום על דקת דומיה.

עיקר הלחץ בפרשה מוטל כעת על משטרת פורטוגל. שם מספרים כי אחד המכשולים עמם הם נאלצים להתמודד הוא כיווני חקירה מוטעים, שמגיעים על ידי אנשים שמעוניינים להרוויח כסף מהסיפור. החשוד הרשמי היחידי בפרשה היה רוברט מוראט, בריטי בן 33 המתגורר בפורטוגל, אך הוא שוחרר ללא שהיו די ראיות לעצור אותו או להגיש נגדו כתב אישום.

הלחץ על המשטרה הפורטוגלית גובר נוכח העוינות האנגלית. השוטרים אינם רשאים למסור אינפורמציה על חקירות עקב הרגישות, דבר שעורר קשיים בהתנהלותה עם התקשורת הבריטית ועורר עליה ביקורת רבה.

ובינתיים בבריטניה העיסוק במדליין לא נפסק. כל בדל מידע מגיע היישר לכותרות העיתונים הראשיות וערוצי הטלוויזיה מלאים בתוכן בעניין. כוכבים רבים, ביניהם הכדורגלן דיוויד בקהאם, הישירו מבט למצלמות הטלוויזיה וקראו לפעול לשחרורה. אביה של מאדליין חזר מהחיפושים בפורטוגל, כדי להשאיר את הנושא במרכז סדר היום הציבורי. אם לשפוט לפי מידת העניין שניכר בבתו בכלי התקשורת, בנושא זה אין לו מה לדאוג.

 כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'צילום: אי-פי

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


6 × שש =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com