יום רביעי , 24 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> שרת החוץ הבריטית הגיעה לארץ

שרת החוץ הבריטית הגיעה לארץ

שרת החוץ הבריטית הגיעה לארץ מרגרט בקט נחתה בישראל לביקור מדיני לקידום תהליך השלום. היא תיפגש עם אולמרט ועם אבו-מאזן שרת החוץ הבריטית, מרגרט בקט, הגיעה הערב לישראל לביקור עבודה בן יומיים, ביקור ראשון בתפקידה הנוכחי. במהלך הביקור בקט תפגוש את ראש הממשלה, אהוד אולמרט ואת שרת החוץ, ציפי לבני בצד הישראלי, ועם יו"ר הרשות, אבו-מאזן מהצד הפלשתיני. במרכז השיחות יעמדו ...

שרת החוץ הבריטית הגיעה לארץ

מרגרט בקט נחתה בישראל לביקור מדיני לקידום תהליך השלום. היא תיפגש עם אולמרט ועם אבו-מאזן

שרת החוץ הבריטית, מרגרט בקט, הגיעה הערב לישראל לביקור עבודה בן יומיים, ביקור ראשון בתפקידה הנוכחי. במהלך הביקור בקט תפגוש את ראש הממשלה, אהוד אולמרט ואת שרת החוץ, ציפי לבני בצד הישראלי, ועם יו"ר הרשות, אבו-מאזן מהצד הפלשתיני. במרכז השיחות יעמדו סוגיית הגרעין האיראני והמשבר ברשות הפלשתינית.

"אני מצפה לביקור הרשמי הראשון בישראל ובשטחים הכבושים, כשרת החוץ, הביקור מגיע בזמן קריטי לכולנו", אמרה בקט לפני שהמריאה היום לישראל. "כולנו מודעים לצורך של קידום פתרון הקונפליקט הישראלי-פלשתיני, פתרון של שלום. זה חיוני שנמשיך לעבוד לקראת שלום כולל ופתרון שתי המדינות".

בלשכת שרת החוץ אמרו ל-nrg מעריב כי "הביקור נועד לתת לשרת החוץ הבריטית את האפשרות לראות ולדון במצב בשטח עם הרשויות הישראליות והפלשתיניות ,כמו גם עם נציגים אזרחיים". הגורמים הוסיפו כי הביקור "יאפשר לשרת החוץ הזדמנות להעמיק את יחסיה עם ראש הממשלה אולמרט, שרת החוץ לבני ויו"ר הרשות, אבו-מאזן".

בביקורה תנסה השרה הבריטית לקדם מהלכים באזור: "שרת החוץ מקווה לגרום לצדדים לנקוט בפעולות לקידום

הסיכויים למהלכים פוליטיים ולעודד אותם לעשות זאת". בקט תשתף עם חזרתה לבריטניה במפגש המועצה ליחסים כלכליים ויחסי חוץ שיתקיים ב12-13 בפברואר . "אנו נשארים מחויבים לעבודה קרובה עם שותפים בינלאומיים כדי להוביל קדימה את הנושא הישראלי-פלשתינאי".

זהו ביקורה השלישי של השרה במזרח התיכון, לאחר שבספטמבר היא ביקרה בעיראק ולפני כחודשיים ערכה ביקור בלבנון.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


3 × = שלוש

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com