שבת , 20 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> שני כלבים נשכו תינוקת למוות

שני כלבים נשכו תינוקת למוות

שני כלבים נשכו תינוקת למוות בת 5 חודשים מבריטניה מתה לאחר שתקפו אותה 2 רוטוויילרים. בן משפחה: הכלב גרר אותה לגג תינוקת בת 5 חודשים מתה היום מפצעיה, לאחר ששני כלבי רוטוויילר התנפלו עליה אתמול ותקפו אותה בטרקלין של פונדק שהפעילו הוריה בלנקיסטר שבבריטניה. גורלם של הכלבים לא צפוי להיות טוב בהרבה, משום במשטרה מעוניינים להמיתם. הפעוטה פונתה לבית החולים ...

שני כלבים נשכו תינוקת למוות

בת 5 חודשים מבריטניה מתה לאחר שתקפו אותה 2 רוטוויילרים. בן משפחה: הכלב גרר אותה לגג

תינוקת בת 5 חודשים מתה היום מפצעיה, לאחר ששני כלבי רוטוויילר התנפלו עליה אתמול ותקפו אותה בטרקלין של פונדק שהפעילו הוריה בלנקיסטר שבבריטניה. גורלם של הכלבים לא צפוי להיות טוב בהרבה, משום במשטרה מעוניינים להמיתם.

הפעוטה פונתה לבית החולים במצב אנוש ביום שבת אחרי הצהרים, לאחר שהוזעקו לזירת האירוע. מדיווח שמסר אחד מבני המשפחה של התינוקת לרשת הבי-בי-סי, עולה שאחד הכלבים גרר את הילדה לגג הבניין כשהיא מפרפרת בין לסתותיו.

המשטרה החלה בחקירה לברר את נסיבות המקרה, ודובר המשטרה אמר שבקרוב יבקשו במשטרה צו המתה לשני הכלבים. בבריטניה, לעומת ההגדרות החוקיות בישראל, הגזעים היחידים המוגדרים מסוכנים הם הפיטבול, הטוסה היפני, דוגו ארגנטינו וכלב פילה ברזילאי. כל שאר הכלבים המסוכנים ניתנים להגדרה ככאלה על פי מאפייניהם, אך לא מוכרזים ככאלה מראש לפי הגזע שלהם.

הילדה נהרגה, והגזע הוכרז מסוכן

בחודש יוני לפני שנה זיעזע את ישראל מותה של אביבית גנון בת הארבע, שהותקפה על-ידי כלב המשפחה מסוג אמסטף בדירתה בתל-אביב. שמונה חודשים לפני מקרה טרגי זה ננשך ילד בן 8 מתל-אביב על-ידי כלב מאותו גזע. הילד נפצע באורח בינוני.

יומיים אחרי מותה של הילדה אביבית, תקף כלב אמסטף ילד בן תשע בטבריה. הילד נפצע קל ברגלו.
בעקבות המקרים הללו, הכריז משרד החקלאות על שמונה גזעים שונים של כלבים כמסוכנים, ביניהם גזעי אמסטף ואמריקן פיטבול טרייר.

עמותת תנו לחיות לחיות והתאחדות

הכלבנים הישראלית התנגדו לרשימת הכלבים המסוכנים ועתרו לבג"ץ. בעתירה נטען כי החלטת השירותים הווטרינריים היא החלטה קפריזית ולא מבוססת על שום עובדות.

בג"ץ קבע בתחילת החודש כי אין הוא רשאי לבטל את הרשימה בטענה כי מדובר במקרה בו הוא לא יכול להתערב בהחלטות משרד החקלאות והכנסת, ולשנות את התקנות כלאחר יד. השופטים קבעו כי ההחלטה של משרד החקלאות היא החלטה מבוססת ומנומקת, מה גם כי התקנות הללו קיימות במדינות שונות כמו אנגליה וגרמניה.

 

‫כתבות במעריב נהרג… בעת היותה הכתובת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


5 + = אחת עשרה

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com