יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> רכבת בריטית ירדה מהפסים

רכבת בריטית ירדה מהפסים

רכבת בריטית ירדה מהפסים אדם אחד נהרג, ועשרות נפצעו, 7 מהם במצב קשה, בהתהפכות של רכבת נוסעים בצפון בריטניה רכבת נוסעים שעשתה את דרכה מתחנת יוסטון בלונדון לעבר גלזגו שבסקוטלנד, התהפכה וירדה מהמסילה אתמול בסביבות השעה 8 בערב. ממשטרת בריטניה נמסר כי אדם אחד נהרג, ו- 48 בני אדם נוספים, בינהם 7 במצב קשה, אולם לא נשקפת סכנה לחייהם. הרכבת ...

רכבת בריטית ירדה מהפסים

אדם אחד נהרג, ועשרות נפצעו, 7 מהם במצב קשה, בהתהפכות של רכבת נוסעים בצפון בריטניה

רכבת נוסעים שעשתה את דרכה מתחנת יוסטון בלונדון לעבר גלזגו שבסקוטלנד, התהפכה וירדה מהמסילה אתמול בסביבות השעה 8 בערב. ממשטרת בריטניה נמסר כי אדם אחד נהרג, ו- 48 בני אדם נוספים, בינהם 7 במצב קשה, אולם לא נשקפת סכנה לחייהם.

הרכבת שייכת לחברת וירג'ין, וירדה מהמסילה באזור שבין מחוז קומבריה והדיסטריק לייק, בין הערים אוקסנהולם וטדי. חלק מהקרונות נותרו כשהם על צידם לאחר שהתהפכו, וחלקם נשארו "תקועים, כשהם תלויים באויר", כך סיפרו נוסעים ברכבת. לאזור נשלחו צוות משטרה וכיבוי אש, ואף הוזנק מסוק של חיל האויר הבריטי.

חברת האמבולנסים האזורית דיווחה כי לרכבת היו 6 קרונות ארוכים, והקרון השני שלה החליק. בקרון הזה לכודים על פי הדיווח, 8 בני אדם. מדובר בפציעות ברמות שונות, משברים ברגליים ועד פציעות ראש.

אחת הנוסעות ספרה, כי נדמה היה שהרכבת פגעה במשהו, כשעשתה את דרכה על המסילה והתהפכה על צדה. נוסעת נוספת בשם קרוליין טומפסון, סיפרה על שאירע. "הקרון בו הייתי התהפך לגמרי, הוא קפץ – אמרתי לעצמי, אל תדאגי, זה בסדר- אבל אז ההתהפכות הפכה לדרמטית". לדברי טומפסון "זה היה אירוע מאוד מפחיד"

היא סיפרה כי ישנם מספר נפגעים במקום בו היא נמצאת. "יש כאן אשה עם פגיעת גב קשה, ואני חוששת שבקרונות הרחוקים של הרכבת המצב יותר רציני".

נוסעת אחרת ספרה לתחנת הטלוויזיה בי-בי-סי כי "זה נראה כאילו הרכבת נופלת למטה ומתגלגלת. יש קרונות שתקועים באויר, וחלק רק שוכבים על הצד, כולנו היינו צריכים לטפס החוצה אחד על השני".

 

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


ארבע + 3 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com