יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> רוב לתומכים בהתפטרות בלייר

רוב לתומכים בהתפטרות בלייר

רוב לתומכים בהתפטרות בלייר סקר חדש: 56% מהבריטים רוצים שראש הממשלה יפרוש מיד בשל פרשת "מזומן תמורת תארים" יותר ממחצית מציבור המצביעים הבריטים סבור שראש הממשלה, טוני בלייר, צריך לפרוש מדאונינג 10 באופן מיידי – כך עולה ממשאל חדש שערכה חברת הסקרים הבריטית אי-סי-אם. מהסקר עולה כי 56 אחוז מציבור המצביעים רוצה לראות את בלייר פורש מתפקידו כעת, בעוד 37 ...

רוב לתומכים בהתפטרות בלייר

סקר חדש: 56% מהבריטים רוצים שראש הממשלה יפרוש מיד בשל פרשת "מזומן תמורת תארים"

יותר ממחצית מציבור המצביעים הבריטים סבור שראש הממשלה, טוני בלייר, צריך לפרוש מדאונינג 10 באופן מיידי – כך עולה ממשאל חדש שערכה חברת הסקרים הבריטית אי-סי-אם.

מהסקר עולה כי 56 אחוז מציבור המצביעים רוצה לראות את בלייר פורש מתפקידו כעת, בעוד 37 אחוז תומכים בהישארותו בתפקיד. אפילו בין מצביעי הלייבור, 43 אחוז חושבים שהגיע הזמן שיפרוש.

עוד חושף הסקר שהציבור איבד את אמונו במשטרו של בלייר. 66 אחוז מהנשאלים  מאמינים שהעובדות הנוגעות לפרשת "מזומן תמורת תארים" טויחו על ידי אנשים במשרדו של ראש הממשלה.

הסקר התקיים לאחר שנודע שראש הממשלה נחקר על ידי המשטרה בפעם השנייה, כעד בפרשת "מזומן תמורת תארים".

"עשר שנים זה זמן ארוך ביותר"

בתוך כך, אחד המתחרים על תפקיד סגן יו"ר המפלגה, ג'ון קרודס, אמר ש"הקסם" של טוני בלייר בשנים המוקדמות הפך ל"גמישות יוצאת מן הכלל". קרודס הבהיר כי "העברנו דף וזהו זמן להמשיך הלאה" והוסיף כי "עשר שנים זה זמן ארוך ביותר להיות ראש ממשלה של כל מדינה".

דבריו של קרודס הגיעו לאחר שבלייר ביקש אתמול שמועד הבחירות הכלליות הבאות ייקבע על פי מדיניות

ולא על פי המחלוקות והסערה התקשורתית סביב חקירת פרשיית "מזומן תמורת תארים".

שרת התרבות, טסה ג'ואל, ניצבה לצדו של בלייר ואמרה שצריך לאפשר לראש הממשלה "להמשיך לעשות את העבודה". ג'ואל הוסיפה כי "אני חושבת שעל כולנו להשעות כל שיפוט עד שיגיע הזמן ולא לאפשר לכך להוות הסחת דעת מענייני הממשלה ולהמשיך לעשות את מה שאנשים בחרו בנו כדי שנעשה".

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


תשע + 6 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com