יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> קמילה תעבור כריתת רחם

קמילה תעבור כריתת רחם

קמילה תעבור כריתת רחם רעייתו של יורש העצר הבריטי תעבור בתחילת מרס את הניתוח השכיח בקרב נשים מעל גיל 55 הדוכסית מקורנוול, הלא היה קמילה, רעייתו של יורש העצר הבריטי הנסיך צ'ארלס, תעבור בתחילת החודש הבא ניתוח לכריתת רחם. הרופאים מסרו כי מדובר בניתוח שכיח אצל נשים בגיל העמידה. הדוכסית ביטלה בתוך פחות מחודש שתי התחייבויות רשמיות ובשני המקרים מסרו ...

קמילה תעבור כריתת רחם

רעייתו של יורש העצר הבריטי תעבור בתחילת מרס את הניתוח השכיח בקרב נשים מעל גיל 55

הדוכסית מקורנוול, הלא היה קמילה, רעייתו של יורש העצר הבריטי הנסיך צ'ארלס, תעבור בתחילת החודש הבא ניתוח לכריתת רחם. הרופאים מסרו כי מדובר בניתוח שכיח אצל נשים בגיל העמידה.

הדוכסית ביטלה בתוך פחות מחודש שתי התחייבויות רשמיות ובשני המקרים מסרו עוזריה כי היא סובלת מחיידק בקיבה. אמש נודע כי קמילה תיאלץ לעבור ניתוח לכריתת רחם.

הניתוח, שיתבצע ככל הנראה בתחילת מרס, יבוצע בבית החולים המלך אדוארד השביעי במרכז לונדון וקמילה תאושפז לשישה שבועות. בית החולים הפרטי משמש את משפחת המלוכה ושם גם עברה המלכה אליזבת השנייה את ניתוח הברך שלה.

אתמול המשיכה הדוכסית בשגרת יומה ולא הראתה כל סימן שהיא סובלת מכאבים או חוסר נוחות. היא פגשה חולים הסובלים ממחלות דלדול העצם והשתתפה בטקס פתיחה  של מרכז רפואי חדש בווילטשיר. קמילה נראתה משוחחת בשמחה ואפילו התכופפה לדגדג את כפות רגליה של תינוקת בת ארבעה חודשים.

תהליך הסרת הרחם הוא ניתוח שכיח אצל  נשים בגיל העמידה ולדוכסית מלאו 60 השנה. אחת מכל חמש נשים עוברת כריתת רחם עד גיל 55 וכ-50 אלף ניתוחים כאלה מתבצעים בשנה בבריטניה.

הפרשנית של בית המלוכה, דיקי ארבירטר, אמרה שכריתת רחם "אינה מצביעה על בריאות לקויה" והוסיפה כי "יש לה את תמיכתו האוהבת של בעלה ושל כל מי שנמצא סביבה".

 

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

 

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ שתיים = 11

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com