יום שישי , 19 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> "פחדתי. מי היה מאמין שהנשיא יאנוס אותי?"

"פחדתי. מי היה מאמין שהנשיא יאנוס אותי?"

"פחדתי. מי היה מאמין שהנשיא יאנוס אותי?" בראיון אישי ונוקב שהעניקה לטיימס הבריטי, מגוללת אחת המתלוננות בפרשת הנשיא את האונס שלטענתה ביצע בה. "התקרבתי לשים ספר והוא הגיח מאחורי" "פחדתי. מי היה מאמין שהנשיא הישראלי יאנוס אותי?" – כך סיפרה אחת המתלוננות בפרשת הנשיא קצב, בראיון אישי ונוקב ל"סאנדיי טיימס" הבריטי המתפרסם היום. מבלי לחסוך בתיאורים, פירטה המתלוננת כיצד הגיח, ...

"פחדתי. מי היה מאמין שהנשיא יאנוס אותי?"

בראיון אישי ונוקב שהעניקה לטיימס הבריטי, מגוללת אחת המתלוננות בפרשת הנשיא את האונס שלטענתה ביצע בה. "התקרבתי לשים ספר והוא הגיח מאחורי"

"פחדתי. מי היה מאמין שהנשיא הישראלי יאנוס אותי?" – כך סיפרה אחת המתלוננות בפרשת הנשיא קצב, בראיון אישי ונוקב ל"סאנדיי טיימס" הבריטי המתפרסם היום. מבלי לחסוך בתיאורים, פירטה המתלוננת כיצד הגיח, לטענתה, הנשיא מאחור כשנכנסה לחדרו, וביצע לכאורה את מעשה האונס.

"נכנסתי לחדרו עם ספר שהייתי צריכה להחזיר לשם", מספרת המתלוננת לכתבת העיתון הבריטי. "הוא ישב לשולחנו והיה שם קיר עם ספריה גדולה מאחוריו, אני התקרבתי לשים את הספר כשהוא הגיח מאחורי".

"הוא היה מאחורי במעין חיבוק", היא ממשיכה לתאר. "זה הרגיש כאילו ידי כבולות. הוא לא אדם גדול אבל הוא חזק. אמרתי לו: 'מה אתה עושה?' אני לא יודעת למה אמרתי את זה. הייתי המומה. 'אני רוצה אותך. אני רוצה שתאהבי אותי. למה את לא אוהבת אותי? אני רוצה לעשות סקס אתך'. שאלתי שוב: 'מה אתה עושה?'"

"קצב דחף אותי לקצה השולחן שלו", היא טענה, כשהתרוממה מהכסא להדגם איך ירכיה נדחפו לשולחן כשהוא מסובב את פניה אליו, כך מתארת הכתבת שפגשה את המתלוננת. "הידיים שלי היו על השולחן וידיו היו על שלי על השולחן. אני לא חלשה אבל היתה לי תחושה שמעולם לא חשתי לפני כן- את לא יכולה לעשות דבר".

"לפני שאפילו הבנתי, הוא פתח ת חגורתו (והיא פותחת את שלה להדגים), והוא משך את החצאית שלי. התחלתי לומר: 'אני עוזבת. אני מתפטרת'. הייתי בטוחה שהוא יחדל".

"אני לא אותו אדם"

"אולי לא נאבקתי מספיק", היא אומרת. "הייתי המומה. חשבתי, מה אם אנשים יידעו, מה אם לא תהיה לי עבודה. הוא חדר לתוכי". ההתקפה עליה היא מספרת, נמשכה דקות ספורות. "רגל אחת היתה בתחתונים שלי והרמתי אותם בחזרה, ורק יצאתי ממשרדו, לקחתי את התיק שלי מהשולחן שלי והלכתי".

"לא צעקתי, אבל אמרתי לא, בנחישות. אני יודעת שאמרתי: 'אל תגע בי'", היא מתארת וטוענת שגם הפטיר לכיוונה: 'אל תגידי לאף אחד'.

היא מספרת שיצאה לגינה קרובה וישבה שם שעות, מעשנת סיגריה בסיגריה

לפני שלקחה מונית הביתה. "זה היה יום עם רוח וחשבתי למה אני? מה עשיתי לא בסדר? האם עשיתי משהו לא בסדר? ראיתי איך חיי נהרסים ברגע אחד".

"עשיתי מקלחת והלכתי למיטה", היא משחזרת. "רציתי לשטוף את המגע שלו שהיה על כולי".

לפני כן, היא מספרת, החיים שלה היו פשוטים. היה לה חבר ומכונית והיא היתה מתרועעת עם חברים כשהיה לה פנאי מעבר לשעות העבודה הארוכות במשרד הנשיא. עכשיו היא נרתעת מקשר. "אני לא מאזינה למוסיקה יותר, אני לא יוצאת לקניות, אני לא אותו אדם".

 

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ חמש = 11

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com