שבת , 20 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> סילבסטר סוער בבריטניה

סילבסטר סוער בבריטניה

סילבסטר סוער בבריטניה הגשמים והרוחות גרמו לביטול אירועים רבים לתחילת 2007. מזג האוויר הביא גם לקורבנות בנפש שנת 2007 נכסנה לבריטניה בסערה: מזג האוויר הסוער גרם לשיבושים וביטולים של מסיבות השנה האזרחית החדשה ברחבי הממלכה. ממטרי גשם וסופות גרמו לביטול אירועים בליברפול, ניוקאסל וגלזגו, אך זו לא הטרגדיה האמיתית: מזג האוויר גבה את חייה של צעירה והביא לפציעתם של כמה ...

סילבסטר סוער בבריטניה

הגשמים והרוחות גרמו לביטול אירועים רבים לתחילת 2007. מזג האוויר הביא גם לקורבנות בנפש

שנת 2007 נכסנה לבריטניה בסערה: מזג האוויר הסוער גרם לשיבושים וביטולים של מסיבות השנה האזרחית החדשה ברחבי הממלכה. ממטרי גשם וסופות גרמו לביטול אירועים בליברפול, ניוקאסל וגלזגו, אך זו לא הטרגדיה האמיתית: מזג האוויר גבה את חייה של צעירה והביא לפציעתם של כמה אחרים. אספקת החשמל הופסקה ל-8,000 בתים בשפלת סקוטלנד.

בלונדון, ספרו את הדקות לאור מופע זיקוקים מרהיב, והקהל פצח בקריאות התרגשות על גדות נהר התמזה. האירוע שגונב כל שנה את ההצגה בערב השנה החדשה, הוא מופע אורות, שיוצר צללים מרהיבים מהגדה השמאלית של התמזה, ולאחריו  התקיימו מופעי זיקוקים ואורות, אירועים המסמלים את ספירת הדקות עד חצות.

אך סופות רעמים, רוחות פרצים וגשם שוטף גרמו לביטולם של אירועים מרכזיים בצפון המדינה. רשת החדשה בי-בי-סי דיווחה על קורבנות: עץ שנפל על קרוואן הביא למותה של רבקה סמית בת ה-18, ולפציעתם של כמה מחבריה. בקורוונלף קיים חשש לחייו של אדם שטבע לאחר שנסחף כשגלש, ו ג'ינה ווילטשיר, נערה בת 14 מהעיירה אלברטון שבמחוז גלוקשטייר, נפצע באורח קשה לאחר שנפגעה מברק שהיכה במסגרת המתכת של מיטתה. כמו כן נגרמו במהלך סוף השבוע הסוער תאונות דרכים בשל מזג האוויר.

צילום: אי-פי

מופע הזיקוקים על התמזה, לונדון. צילום: אי-פי
הערכה: רוח של 70-80 מייל בשעה

החזאים בצפון הממלכה המאוחדת מנבאים כי במהלך הלילה יגברו רוחות הפרצים בבריטניה, ויעמדו על 70-80 מייל בשעה.

באדינבורו בירת סקוטלנד בוטלו חגיגות ההגמוניה בשל הסופה הקטלנית. ל-100 אלף בני האדם שציפו בקוצר רוח לחגוג, נכונה אכזבה. אירוע זיקוקי הדינור בעיר הצפונית ניו-קאסל לא התקיימו, ומופע הזיקוקים בליברפול נדחה ל-5 בינואר.

אך

בכך לא תם הסיפור: בפלפסט נהרסו התוכניות לקיום קונצרט פתוח. ממועצת העיר נמסר כי ההחלטה לבטל את קונצרט הרוק הגדול, שתוכנן להתקיים בחוץ מול עשרת אלפים צופים, התקבלה בגלל סיבות בטיחותיות, לאור הדיווחים על מזג האוויר הסוער. והלהקות, הן תופענה כעת באולם סגור וללא קהל. אולם, למרות התחזיות והאזהרות, אירועים אחרים צפויים להימשך.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


− 1 = חמש

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com