יום רביעי , 24 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> "נפנה את בצרה באביב הבא"

"נפנה את בצרה באביב הבא"

"נפנה את בצרה באביב הבא" שרת החוץ הבריטית בקט הודיעה כי בעוד כמה חודשים תוכל לעבור השליטה בעיר לידי ממשלת עיראק מתחילים לראות את הסוף? שרת החוץ הבריטית, מרגרט בקט, הודיעה היום כי הכוחות הבריטיים בעיראק יכולים להעביר את השליטה בעיר בצרה לידי הממשלה העיראקית כבר באביב הבא. "ההתקדמות של הפעולות הנוכחיות שלנו בבצרה נותנות לנו ביטחון שאפשר יהיה להשיג ...

"נפנה את בצרה באביב הבא"

שרת החוץ הבריטית בקט הודיעה כי בעוד כמה חודשים תוכל לעבור השליטה בעיר לידי ממשלת עיראק

מתחילים לראות את הסוף? שרת החוץ הבריטית, מרגרט בקט, הודיעה היום כי הכוחות הבריטיים בעיראק יכולים להעביר את השליטה בעיר בצרה לידי הממשלה העיראקית כבר באביב הבא.

"ההתקדמות של הפעולות הנוכחיות שלנו בבצרה נותנות לנו ביטחון שאפשר יהיה להשיג העברה של המחוז בנקודה מסוימת באביב הבא", אמרה בקט לחברי הפרלמנט.

לדברי בקט, כבר בדצמבר עשויים העיראקים לקבל את השליטה על אזור נג'ף מידי האמריקנים ולאחר מכן, כנראה בינואר, יעבירו הבריטים את השליטה גם על אזור מייסאן.

עם זאת, השרה הוסיפה כי לא מדובר בתאריכים חקוקים באבן וכי אין פה עניין של "לחתוך ולרוץ". השרה גם אמרה כי  לעזוב מוקדם מדי יגרום לשפיכות דמים "או אפילו גרוע מכך".

לדברי בקט, המשימה אינה קלה אך הכרחית. "החיילים הבריטים והאזרחים עובדים תחת תנאים קשים ובאומץ בניסיון לבנות עתיד טוב יותר לעם העיראקי", אמרה. "ראש הממשלה העיראקי מאליקי נחוש להתקדם עם זה. אנחנו נחושים באותה רמה לעזור לו לעשות זאת בהצלחה".

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


4 + = עשר

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com