יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> "נהרוג אותם ונצחק, כמו שהם עשו לנו"

"נהרוג אותם ונצחק, כמו שהם עשו לנו"

"נהרוג אותם ונצחק, כמו שהם עשו לנו" מבוקש בכיר בטאליבן התראיין ממקום מחבואו, הזהיר את אירופה שהיא "היעד הבא" והסביר מדוע זה לגיטימי להרוג אזרחים: "הם בחרו את בוש ובלייר, והביאו עלינו את האסון" "האזרחים במדינות המערב בחרו במנהיגים שלהם, לכן לא נרחם עליהם" – את האזהרה הזו משגר מבוקש בכיר בטאליבן, מולא מוחמד אמין, ממקום מחבואו. בראיון שהעניק לרשת ...

"נהרוג אותם ונצחק, כמו שהם עשו לנו"

מבוקש בכיר בטאליבן התראיין ממקום מחבואו, הזהיר את אירופה שהיא "היעד הבא" והסביר מדוע זה לגיטימי להרוג אזרחים: "הם בחרו את בוש ובלייר, והביאו עלינו את האסון"

"האזרחים במדינות המערב בחרו במנהיגים שלהם, לכן לא נרחם עליהם" – את האזהרה הזו משגר מבוקש בכיר בטאליבן, מולא מוחמד אמין, ממקום מחבואו. בראיון שהעניק לרשת "סקיי" הכריז אמין כי "מדינות אירופה הן היעד הבא".

אמין היה בכיר בממשלת הטאליבן בזמן שכוחות הקואליציה פלשו לאפגניסטן ב-2001. בראיון הצהיר אמין שהכוחות החמושים מתכננים לתקוף אזרחים מערביים בבריטניה ובשאר חלקי אירופה.

הוא טען שלחמושים יש יכולת ומלאי של תחמושת, והכריז כי לעולם הם לא יפסיקו לחפש נקמה על "הפלישה והכיבוש", כלשונו.  אמין אמר עוד כי לוחמי הטאליבן מוצאים מחסה בפקיסטן השכנה ומקבלים עזרה ממקומיים המזדהים עם המטרות שלהם.

אמין ציין כי הטאליבן קם לתחייה בהשראת הטקטיקות בהן משתמשים החמושים בעיראק – פצצות המופעלות ממרחק, מחבלים מתאבדים ומוקשים. "אלו השיטות הטובות ביותר שיש לנו", אמר. לפי אמין, אנשי הטאליבן אימצו את שיטות הפעולה האלה במטרה ליישם אותן במערב. "צפויים פיגועים ברחובות לונדון", הזהיר אמין.

"לא נרחם"

בהמשך סיפר אמין כי מעבר לגבול, בדרום פקיסטן, נערכים גיוסים ואימונים לארגון שחוזר לתפקד. המוקד של אלה הוא ב"מדרסה" – המכונה בפי אנשי הטאליבן "האוניברסיטה של הג'יהאד".

כשהוא מתייחס לטוני בלייר ולג'ורג' בוש אמר אמין כי "מקובל להרוג את אזרחי אירופה מכיוון שהם האנשים שהצביעו למנהיגים והביאו אותם לשלטון. אז הם באו לביתנו

ותקפו את הנשים והילדים שלנו. האנשים הפשוטים במדינות המערב עומדים מאחורי זה – לכן לא נרחם עליהם. אנחנו נהרוג אותם ונצחק עליהם כפי שהם הורגים אותנו וצוחקים עלינו".

לוחמי הטאליבן, אמר אמין, למדו מהמורדים בעיראק על השימוש בפצצות בהפעלה מרחוק, מוקשים ומחבלים מתאבדים. "אלה הטקטיקות הטובות ביותר שלנו", הוסיף.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


6 × = שש

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com