יום שישי , 26 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> מי רוצח פרוצות בבריטניה?

מי רוצח פרוצות בבריטניה?

מי רוצח פרוצות בבריטניה? שלוש פרוצות נרצחו בצפון בימים האחרונים והמשטרה חסרת אונים. "ג'ק המרטש" של שנות האלפיים בריטניה נזכרת בימים האחרונים בסיפורי "ג'ק המרטש" שחיסל פרוצות במאה ה-19 אחרי שנמצאו גופות של שלוש פרוצות בצפון המדינה. למשטרה הבריטית עדיין אין קצה חוט בפרשה המוזרה. בתשעת הימים האחרונים נמצאו גופותיהן העירומות של שתי פרוצות – ג'מה אדמס, בת 25, וטניה ...

מי רוצח פרוצות בבריטניה?

שלוש פרוצות נרצחו בצפון בימים האחרונים והמשטרה חסרת אונים. "ג'ק המרטש" של שנות האלפיים

בריטניה נזכרת בימים האחרונים בסיפורי "ג'ק המרטש" שחיסל פרוצות במאה ה-19 אחרי שנמצאו גופות של שלוש פרוצות בצפון המדינה. למשטרה הבריטית עדיין אין קצה חוט בפרשה המוזרה.

בתשעת הימים האחרונים נמצאו גופותיהן העירומות של שתי פרוצות – ג'מה אדמס, בת 25, וטניה ניקול, בת 19 – במרחק של כשלושה קילומטרים על אותו מקור מים. אתמול מצאה אישה גופה של פרוצה שלישית, בשנות העשרים לחייה, ביער במרחק של כשלושה קילומטרים מאיפסוויץ'. בינתיים מחפשת המשטרה גם אחרי פרוצה רביעית בשם פאולה קנל, שנעדרת מאז יום שבת.

אדמס וניקול עבדו יחד ונעלמו מאזור החלונות האדומים באיספוויץ'. אדמס נעלמה ב-15 בנובמבר וגופתה נמצאה בזרם הנהר בעיירה הינטלזהאם ב-2 בדצמבר. ניקול נעלמה ב-30 בנובמבר וגופתה נמצאה ביום שישי באותו הנהר.

במסיבת עיתונאים שכינסה היום המשטרה, היא קראה לפרוצות להתרחק מהרחובות ופנתה לציבור בבקשה שימסור על מידע על הידוע לו.

החוקר המפקח אנדי הנדווד אמר כי מתבצעת חקירה משותפת  ושהיו "קווי דמיון ברורים" בין ההיעלמויות והמוות לאחריהן. הוא הוסיף שזה "מאוד נדיר" לקשר בין חקירות רצח, ושהמשטרה מסתמכת על עזרת הציבור והמידע שמגיע ממנו כדי להתקדם בחקירה.

החוקר, ג'ון קווינטון, אמר שאין ראיות לכך שהנשים עברו התעללות מינית וכי אין עליהן סימני פציעה ברורים. קווינטון הוסיף כי החוקרים עובדים בשיתוף עם עמיתיהם מאזור נורת'לוק,.

"יש תחושה של דאגה"

הכומר של איספוויץ', אנדרו דוקטין, שהכיר את ניקול, אמר שאנשים מאוד מודאגים. "אני חושב שיש פה דאגה רבה, שרוצח סדרתי מסתובב חופשי", אמר. "יש תחושה של דאגה בעיירה שלנו, דאגה לבחורות שעדיין ברחוב".

דוקטין סיפר כי הוא הכיר את ניקול לפני כשנתיים, וכי היא היתה מהצעירים המתגודדים ליד הכנסייה. "בזמן הקצר שהכרתי אותה,

קיבלתי את התחושה שהבחורה היתה מפוחדת בקשר לאיזו כיוון יפנו חייה".

הפרשה מזכירה לבריטים  את סיפורו של "ג'ק המרטש", שהיה כינויו של רוצח סדרתי שרצח זונות בלונדון בין השנים 1888 ל-1891 ומעולם לא נתפס. רק לאחרונה פורסם קלסתרון  של מי שיכול היה להיות ג'ק המרטש, מה שמראה כי במשטרה עוד לא סגרו את התיק המפורסם.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


5 − חמש =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com