יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> מי מפנק את טוני בלייר?

מי מפנק את טוני בלייר?

מי מפנק את טוני בלייר? רה"מ הבריטי יצא לנפוש עם בני משפחתו בארה"ב, אך לא ברור מי שכר לו דווקא את 'טירת המסיבות' חופשה מהסרטים: לאחר שנחקר בפרשת הפלילים "מזומן תמורת תארים" וזכה לתואר "ראש הממשלה הראשון בבריטניה שנחקר על ידי המשטרה אי פעם", יצאראש הממשלה הבריטי, טוני בלייר יחד עם בני משפחתו לחופשה השנתית בארה"ב. כבר בעת הנחיתה במיאמי, החליק המטוס ...

מי מפנק את טוני בלייר?

רה"מ הבריטי יצא לנפוש עם בני משפחתו בארה"ב, אך לא ברור מי שכר לו דווקא את 'טירת המסיבות'

חופשה מהסרטים: לאחר שנחקר בפרשת הפלילים "מזומן תמורת תארים" וזכה לתואר "ראש הממשלה הראשון בבריטניה שנחקר על ידי המשטרה אי פעם", יצאראש הממשלה הבריטי, טוני בלייר יחד עם בני משפחתו לחופשה השנתית בארה"ב. כבר בעת הנחיתה במיאמי, החליק המטוס שהוביל אותו ואת בני משפחתו לחופשתם החורפית, ורק בנס לא סטה מן המסלול. כעת מסתבכת החופשה עוד יותר כאשר מתחילות לעלות בבריטניה גרסאות שונות גם לגבי דרך מימון החופשה.

החופשה השנתית זכתה לכותרות וספקולציות לגבי היעד שבו תנפוש משפחת רה"מ הבריטי. כשהתפזר הערפל, התברר כי חופשת הבליירים, תתקיים בטירת הנופש של הזמר האגדי מלהקת הבי ג'יז, רובין גיב.

בלשכת ראש הממשלה הבריטי שבלונדון, מיהרו להבהיר כי ראש הממשלה נתן תמורה מלאה לשהותו בטירה, והתעקשו כי קיים "הסכם עסקי פרטי". אך מנגד, כך על פי דיווח בעיתון הבריטי טיימס, הייתה זו דווקא גברת גיב, אשתו של המארח, שמיהרה להודיע כי רה"מ שוהה בטירתם ללא תשלום, כמחווה חברית מצידם. "זה סידור חברי", אמרה גיב.

דבריה הבעייתיים של גיב מיהרו לשחרר תגובה נגדית מהלשכה בדאונינג 10. "גברת גיב לא ידעה על מה היא מדברת", טענו שם, והוסיפו כי "הסכם עסקי פרטי, אכן נערך עם מנהלו של גיב, ג'ון קמפבל'.

הטיימס דיווח כי בלשכת ראש הממשלה מתעקשים לומר שבלייר שילם עבור השהות בטירה, שבה עשרה חדרי שינה. עוד ציינו בלשכת בלייר כי גיב יעביר את התשלום לארגון צדקה שייבחר, "הבליירים ערכו הסכם פרטי והם משלמים עבור שהותם", אמר הדובר.

המארח, החתימות, והנישואים הפתוחים

אך התהיות גוברות נוכח סירוב לשכת רה"מ לחשוף מה היה גובה התשלום שראש הממשלה נתן בתמורה, או לחילופין לאיזה ארגון צדקה יועבר הכסף. עם זאת, יולנד קיטרו, סוכן דירות מקומי, ידע להעריך כי עלות שכר הדירה של בית כזה יכול להגיע ל-50 אלף דולר בשבוע. "זהו אחד הרחובות היפים ביותר במיאמי ביץ', רואים מכאן  נוף לא ייאמן, ויש מבט רחב אל המפרץ והשקיעה", הסביר את הסיבה לעלות הגבוהה.

חיבתו של בלייר לבלות בבתיהם של מפורסמים ועשירים, הפכה את חופשותיו השנתיות למעוררת מחלוקות. אך נראה כי את החופשה הזו מבטיחה להיות צבעונית

יותר מקודמותיה. זאת לאור העובדה שהטירה בה ישהה נבנתה בשנת 1948, והפכה מפורסמת כ"זירת מסיבות".

ואם לא די במבנה הרי שגם המארח, גיב בעצמו, תיאר את נישואיו כ"לגמרי פתוחים". על פי הדיווח בעיתון הטיימס סיפר גיב על העדפותיו. "אנחנו אוהבים לשייט, ואנחנו אוהבים לצפות", אמר.

כך או כך, את יום האתמול, בחרו הבליירים לבלות כשהם קרובים יותר לאדמה. מלווה בבני משפחתו, יצא ראש הממשלה לארוחת ערב ונהנה מסלט יווני, בעת שסוכני שרותי הביטחון שומרים עליו מבחוץ. בתום הארוחה התפנה בלייר לחלק חתימות לנוכחים.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שתיים × = 2

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com