יום רביעי , 24 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> מה עושה רכב נאצי באפגניסטן?

מה עושה רכב נאצי באפגניסטן?

מה עושה רכב נאצי באפגניסטן? אתר גרמני דיווח כי חיילים גרמנים באפגניסטן סימנו את רכבם בסמלי הנאצים. "הם חשבו שזה גזעי" נאצים באפגניסטן? הרשת הבריטית בי-בי-סי ציטטה אתמול את העיתון הגרמני "שטרן", שפרסם הערב תמונה, בה נראה רכב צבאי של הכוחות הגרמנים באפגניסטן , ועליו מתנוססים סמלים נאצים. בתמונה שהציג האתר נראה כלי רכב לבן, מעוטר בעץ תמר חום וצלב קרס מצוייר עליו. בסמל ...

מה עושה רכב נאצי באפגניסטן?

אתר גרמני דיווח כי חיילים גרמנים באפגניסטן סימנו את רכבם בסמלי הנאצים. "הם חשבו שזה גזעי"

נאצים באפגניסטן? הרשת הבריטית בי-בי-סי ציטטה אתמול את העיתון הגרמני "שטרן", שפרסם הערב תמונה, בה נראה רכב צבאי של הכוחות הגרמנים באפגניסטן , ועליו מתנוססים סמלים נאצים.

בתמונה שהציג האתר נראה כלי רכב לבן, מעוטר בעץ תמר חום וצלב קרס מצוייר עליו. בסמל זה השתמשו המפקדים הנאצים, ובהם גם ארווין רומל, שכונה "שועל המדבר". הרכבים עם הסמל הנאצי פעלו בצפון אפריקה במלחמת העולם השנייה.

"חלק מהבחורים שלנו תקועים בעבר, וחשבו שזה גזעי במיוחד לנסוע עם סמלים של הוורכמרט", הסביר חייל גרמני בעילום שם לעיתון. "אני ואחרים מצאנו שזה מחליא".

ממשרד הביטחון הגרמני הובטח שהמקרה ייבדק. פרסומים נוספים מעלים שחקירה החלה כבר ביום רביעי, עוד לפני פרסום התמונה בעיתון.

חיילי הכוח הבינלאומי באפגניסטן. צילום: אי-פי-איי

חיילי הכוח הבינלאומי באפגניסטן. צילום: אי-פי-איי אי-פי-איי
"התעללו בגולגולת ובגופות"

האירוע באפגניסטן מגיע לאחר סקנדל נוסף שנגרם בעקבות פרסום תמונה של חייל אוחז בגולגולת ובגופות שצולמו באפגניסטן. בעקבות פרסום הפרשה, הושעו שישה חיילים ו-23 נחקרו בחשד שהיו קשורים למקרה. מקור הגופות אינו ידוע.

תחנת הטלוויזיה הגרמנית אר-טי-אל שידרה תמונות נוספות של התעללות מאז שנת 2004. התמונות הגיעו ממקומות נוספים באפגניסטן, והעלו את החשש, כי התנהגות כזו

נפוצה בקרב 2,800 החיילים הגרמנים המוצבים במדינות בהם מתנהלים הקרבות, כך דיווחה סוכנות הידיעות הגרמנית "דה-וורלד".

בסוף החודש שעבר הודיעה ממשלת גרמניה כי צבאה ייקח על עצמו תפקיד גדול יותר מחוץ לגבולות המדינה. הממשלה החליטה לשלוח כוחות נוספים שיהיו חלק מממשימות כוח האו"ם, והצהירה שתפעל באופן נרחב, ותיקח חלק במאמץ הבינלאומי לשמירה על הביטחון הבינלאומי.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


7 × שתיים =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com