יום שישי , 19 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> מאבק החטופים הגיע ללונדון

מאבק החטופים הגיע ללונדון

מאבק החטופים הגיע ללונדון אשתו של אהוד גולדווסר, שנחטף ע"י חיזבאללה, מבקרת בבריטניה במטרה לקדם המודעות לחטופים משפחתו של אהוד גולדווסר, אחד משני החיילים שנחטפו על ידי החיזבאללה לפני שלושה שבועות, הגיעה אמש ללונדון במסגרת מאמציה לקבל פיסת מידע על גורלו של יקירם, כמו גם על גורלם של אלדד רגב שנחטף עם גולדווסר ושל החייל גלעד שליט שנחטף ברצועת עזה. ...

מאבק החטופים הגיע ללונדון

אשתו של אהוד גולדווסר, שנחטף ע"י חיזבאללה, מבקרת בבריטניה במטרה לקדם המודעות לחטופים

משפחתו של אהוד גולדווסר, אחד משני החיילים שנחטפו על ידי החיזבאללה לפני שלושה שבועות, הגיעה אמש ללונדון במסגרת מאמציה לקבל פיסת מידע על גורלו של יקירם, כמו גם על גורלם של אלדד רגב שנחטף עם גולדווסר ושל החייל גלעד שליט שנחטף ברצועת עזה.

– ישראל נלחמת – סיקור מיוחד ב-nrg מעריב

הבוקר אירח נשיא הפדרציה הציונית, פרופסור אריק מונמן, את בני המשפחה לארוחת בוקר עם חברי הקהילה היהודית. מונמן גם יסייע למשפחה במסע שהיא מנהלת להעלאת המודעות הבינלאומית לקבלת מידע על גורל החטופים. "בזמן הזה יהודים צריכים וחולקים סולידריות עם ישראל", אמר מונמן. "העצב האישי של משפחת גולדווסר כתוצאה מהקונפליקט בין ישראל לחיזבאללה מאחד את כולם".

את תשומת הלב העיקרית משכה קרנית גולדווסר, רעייתו של אהוד, שהציגה אלבום תמונות שלה ושל בעלה. גולדווסר סיפרה כיצד בכל פעם שבעלה היה מסיים מילואים, היא הכינה עבורו את המאכלים האהובים עליו, וכך היה גם ביום החטיפה.

צילום וידאו: רויטרס

"הבטחתי לו את הירח"

כששמעה בחדשות על החטיפה, היא מיד ניסתה לצלצל לטלפון הנייד שלו וכשלא ענה, החלה לדאוג. גם אביו של גולדווסר, שלמה, ששהה בחו"ל ושמע על החטיפה ברשתות הטלוויזיה הזרות, לא הצליח לקבל מענה מבנו. אחרי שעות באו לבשר להם את הבשורה הקשה.

עוד סיפרה גולדווסר שכל לילה לפני שהיא הולכת לישון היא כותבת מכתב לבעלה, וכי היא מאוד מקווה שהוא יקבל מחברת דקה ולא מזוודה ענקית של מכתבים.  "תמיד הבטחתי לו שאביא לו את הירח

והמסע הזה הוא חלק מההבטחה ההיא", אמרה. העצב האישי של מי שכרוך בקונפליקט, שינה את סיקור המדיה בבריטניה בשעות האחרונות. מהסיפור האישי על אודי, מהסימפטיה לה זוכה קרנית מהמרואיינים ומהקהל, ומההקפדה של המשפחה להזכיר שהם פועלים למען שלושת החטופים – עולה גם קול הסברתי למען מדינת ישראל בקונפליקט.

הערב ייפגשו בני המשפחה ופרופ' מונמן בברייטון עם קהל של 300 איש, שמחציתם יהיו  נוצרים שהם חברים של ישראל.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שמונה × 4 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com