יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> לונדון – העיר היקרה ביותר בעולם

לונדון – העיר היקרה ביותר בעולם

לונדון – העיר היקרה ביותר בעולם מחירי הנדל"ן בלונדון הם הגבוהים בעולם. אחריה ברשימה- מונקו וניו יורק. 59% מהשטחים היקרים ביותר בלונדון נמכרו השנה לזרים עכשיו זה רשמי- לונדון הנה העיר בעלת נכסים היקרים ביותר בעולם. אחריה ברשימה – נסיכות מונקו, וניו יורק ניצבת במקום השלישי. דוח חדש שפירסמו היום (ג')  סוכנות הנכסים   Knight Frank וסיטי בנק מלמד כי ערכו ...

לונדון – העיר היקרה ביותר בעולם

מחירי הנדל"ן בלונדון הם הגבוהים בעולם. אחריה ברשימה- מונקו וניו יורק. 59% מהשטחים היקרים ביותר בלונדון נמכרו השנה לזרים

עכשיו זה רשמי- לונדון הנה העיר בעלת נכסים היקרים ביותר בעולם. אחריה ברשימה – נסיכות מונקו, וניו יורק ניצבת במקום השלישי.

דוח חדש שפירסמו היום (ג')  סוכנות הנכסים   Knight Frank וסיטי בנק מלמד כי ערכו של סקוור פוט (כ-30 סנטימטר מרובעים) במרכז לונדון עומד על 2,300 ליש"ט, בעוד אותו השטח במונקו היוקרתית מוערך ב-2,190 ליש"ט ובתפוח הגדול ב-1,900 ליש"ט בלבד.

הדוח מלמד על השפעה גוברת והולכת של איילי הון, אשר להם מעל 5 מיליון ליש"ט המושקעים בנכסים מסביב לעולם – 59% מהשטחים היקרים ביותר בלונדון נמכרו השנה לזרים, שרובם מרוסיה, ארצות הברית והמזרח התיכון. הבהלה לקנייה גרמה לעלייה של 32% במחירי הבתים בשנה האחרונה. האזורים הראשיים בלונדון נמצאים במגמת עליית מחירים מתמדת בשנים האחרונות, כאשר מחירי הבתים היקרים ביותר עלו ב- 14% בממוצע ב-2006.

הדוח השווה 70 אתרים ברחבי העולם, ובדק את מחיר הקניה של הנכסים ואת עלות שכר הדירה בשוק העולמי. ברשימת 30 הערים היקרות בעולם ניצבות כאמור לונדון במקום הראשון וניו יורק במקום שלישי, כאשר טוקיו דורגה במקום החמישי, פריז במקום התשיעי, והאחרונה ברשימה היא העיר סאן פאולו בה התמחור הוא 90 ליש"ט לסקוור פיט. למרות נתונים אלו, בסקנדינביה ובארצות הברית מרוויחים האנשים את המשכורות הגבוהות ביותר.

לדברי ליאם ביילי, העומד בראש מחקר השוק הפרטי בחברת הנכסים, לונדון נהנית ממעמד העיר הבינלאומית המובילה בעולם, והיא מאוכלסת באליטות מרחבי העולם. "הערים היקרות ביותר נמצאות במקום בו מבקרים קניינים מהעולם, ואין עיר יותר בינלאומית מלונדון", אמר ביילי והוסיף כי "השפה שלה והפרשי השעות נוחים לאנשי עסקים, מארצות הברית ועד המזרח התיכון ואסיה. כל אלו הופכים את לונדון למרכז פיננסי מוביל, מה שמעלה את ערך הבתים בה".

למרות שבלונדון עלו מחירי הנדל"ן ביותר מ-30% בשנה האחרונה, נתון זה מתגמד אל מול העליות ברוסיה, סין והודו, בהם עלו המחירים עלו ב-40%-50%. במדינות אלו, הביאו התפתחות כלכלית מהירה ויצירת מעמדות עשירים בחברה לתחרות על הדירות והבתים הפרטיים בשכונות המועדפות, וגרמו בהן לעליה דרמטית במחירים.

הדוח צופה כי בתוך 10 שנים, תעבור מוסקבה את לונדון, ותזכה בתואר העיר עם הנכסים הכי יקרים בעולם, כאשר האזורים היוקרתיים שלה יהיו קטנים יותר. ניו יורק צפויה להתדרדר למקום הרביעי, אחרי הונג קונג.

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


חמש × = 40

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com