יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> לא יגדילו לנסיך את הארוחה

לא יגדילו לנסיך את הארוחה

לא יגדילו לנסיך את הארוחה הנסיך צ'ארלס קרא לסגור את סניפי מקדונלד'ס באבו-דאבי כחלק מתוכנית בריאות חדשה יורש העצר הבריטי, הנסיך צ'ארלס, יצא במתקפה נגד רשת המזון המהיר מקדונלד'ס במהלך ביקור בנסיכות אבו-דאבי שבאיחוד האמירויות הערביות וקרא לסגור את הסניפים של החברה. הנסיך, שביקר אתמול במרכז לחולי סוכרת, שמע כי אבו-דאבי השיקה קמפיין  חדש למען בריאות הציבור, שיכלול דגשים על ...

לא יגדילו לנסיך את הארוחה

הנסיך צ'ארלס קרא לסגור את סניפי מקדונלד'ס באבו-דאבי כחלק מתוכנית בריאות חדשה

יורש העצר הבריטי, הנסיך צ'ארלס, יצא במתקפה נגד רשת המזון המהיר מקדונלד'ס במהלך ביקור בנסיכות אבו-דאבי שבאיחוד האמירויות הערביות וקרא לסגור את הסניפים של החברה.

הנסיך, שביקר אתמול במרכז לחולי סוכרת, שמע כי אבו-דאבי השיקה קמפיין  חדש למען בריאות הציבור, שיכלול דגשים על דיאטה וכושר גופני. איחוד הנסיכויות הערביות היא המדינה המדורגת שנייה בעולם מבחינת אנשים שסובלים מסוכרת.

"האם התקדמתם עם מקדונלד'ס? האם ניסיתם לגרום להחרמתם? זה המפתח", אמר הנסיך לתזונאית נאדין טיארה שסיפרה לו על התוכנית החדשה.

ממקדונלד'ס נמסר שהם "מאוכזבים" והוסיפו שלבני משפחת המלוכה האחרים "כנראה יש תמונה יותר מעודכנת עלינו". דובר מקדונלד'ס העריך שצ'ארלס כנראה לא מודע למאמצי החברה, הכוללים תיוג משופר ותמיכה בשימור איכות הקרקע לשימוש חקלאי עתידי.

"הנסיך דוגל בחשיבות של דיאטה מאוזנת"

מאיגוד הרפואה הבריטי נמסר כי לא יגיבו לדבריו הספציפיים של הנסיך צ'ארלס, אך אמרו שזה מעלה דאגה כללית למה שמכונה "ג'אנק פוד" והפרסום שלו.

דובר בית המלוכה אמר כי הנסיך "דוגל כבר הרבה זמן בחשיבות של דיאטה מאוזנת, במיוחד לילדים".

יורש העצר הבריטי

ידוע כמי שמקדם את נושא הבריאות. מוקדם יותר החודש הוא קיים קבלת פנים לשפים ומחנכים כיתתיים במטרה להדגיש את החשיבות במתן ארוחות בריאות לתלמידים. ג'יימי אוליבר, השף הסלביטאי שהריץ את הקמפיין בבריטניה לשיפור ארוחות בבתי הספר, היה בין האורחים.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


− 5 = אחד

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com