שבת , 20 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> כתבות כללי >> סיכום עיקרי הדברים של וועידת הליגה הערבית היום במצרים. עבאס זוכה לתמיכה מלאה מהמדינות החברות.

סיכום עיקרי הדברים של וועידת הליגה הערבית היום במצרים. עבאס זוכה לתמיכה מלאה מהמדינות החברות.

הליגה הערבית, תומכת בתוכניתו של הנשיא מחמוד עבאס להגיש תוכנית לאו"ם למועד לסיום הכיבוש על ידי ישראל ולהכיר במדינת פלסטין עצמאית,  ולהתנגדות להכיר בישראל כמדינה יהודית. לא ננקב תאריך מתי תוגש הפניה למועצת הבטחון של האום. עןד נאמר בהצהרה כי השרים הסכימו על תוכנית שכוללת הגשת תוכנית ערבית למועצת הבטחון של האום לסיום הכיבוש הישראלי של אדמות פלסטין . 22 ...

הליגה הערבית, תומכת בתוכניתו של הנשיא מחמוד עבאס להגיש תוכנית לאו"ם למועד לסיום הכיבוש על ידי ישראל ולהכיר במדינת פלסטין עצמאית,  ולהתנגדות להכיר בישראל כמדינה יהודית.

לא ננקב תאריך מתי תוגש הפניה למועצת הבטחון של האום.

עןד נאמר בהצהרה כי השרים הסכימו על תוכנית שכוללת הגשת תוכנית ערבית למועצת הבטחון של האום לסיום הכיבוש הישראלי של אדמות פלסטין .

22 החברים הצהירו כי הם תומכים בתוכנית של עבאס ובהצהרותיו.

הליגה הערבית ומכת בכוונתה של פלסטין לבקש חברות בבוכנות האום ובית המשפט הבינלאומי. לאחר שב2012 פלסטין קבלה הכרה כמדינה משקיפה.

ובערבות דעיכת שיחות השלום הפלסטינים התריעו כי יקדמו את התוכנית להגשת התוכנית למועצת הבטחון והם נחושים להיות חלק מהמדינות החברות בבית המשפט הבינל'. כך שיוכלו לתבוע ישראלים בכירים,  בגין פשעי מלחמה בבית הדין הבינלאומי לפשעים.

שר החוץ של הלידה יצא בהצהרה בשבת  בה הודיע שהם דוחים באופן גורף הכרה בישראל כמדינה יהודית

 

דבריו של עבאס הובאו בסטטוסים קודמים

כמו גם הנאום שלו בוידאו.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שש × = 54

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com