יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> כל הקטשופ שבעולם

כל הקטשופ שבעולם

כל הקטשופ שבעולם דוכן בבריטניה שבר את שיא גינס כשהכין את מנת הצ'יפס הגדולה בעולם – 392 ק"ג של תפו"א ושמן מטגן את דרכו כל הדרך לגינס: דוכן צ'יפס בבריטניה שבר שיא גינס חדש כשייצר את מנת הצ'יפס הגדולה ביותר בעולם – במשקל 392.5 ק"ג. צוות העובדים של הדוכן הוותיק "דורות'י" במרכז העיר קארדיף שבווילס הכין צ'יפס בכמות המשתווה ל-3,500 ...

כל הקטשופ שבעולם

דוכן בבריטניה שבר את שיא גינס כשהכין את מנת הצ'יפס הגדולה בעולם – 392 ק"ג של תפו"א ושמן

מטגן את דרכו כל הדרך לגינס: דוכן צ'יפס בבריטניה שבר שיא גינס חדש כשייצר את מנת הצ'יפס הגדולה ביותר בעולם – במשקל 392.5 ק"ג.

צוות העובדים של הדוכן הוותיק "דורות'י" במרכז העיר קארדיף שבווילס הכין צ'יפס בכמות המשתווה ל-3,500 מנות אישיות של תפוחי אדמה מטוגנים בשמן צמחי. השיא נשבר לאחר 5 שעות של עבודה, החל מ-10:30 בבוקר.

בכך נשבר השיא הקודם משנת 2004, בו החזיק אלן וויאמס מדוכן בעיירה הרפורד, שייצר 368 ק"ג של טוגנים. בין המנצחים ניתן למנות גם את החזירים מחוות מונומת'שייר, שיזכו לאכול את המנה העצומה, והיא תוגש להם כשהיא קרה ולא פריכה.

השיא הושג במסגרת "שבוע הצ'יפס הבינלאומי", המנוהל על ידי מועצת הצ'יפס הבריטי. פקח משירותי הבריאות ליווה את התחרות.

"יש חוסר הבנה בנוגע לצ'יפס"

השיא החדש יירשם על שמו של טוני בארוק, בעליו של הדוכן מזה שנים רבות. "היה קל", הוא מסכם. "צריך לראות מה אנחנו עושים פה בשבתות".

את הרעיון לערוך תחרות לייצור צ'יפס הגה בנו בן ה-12 של השיאן הקודם, אליוט וויאמס, שקיבל במתנה את ספר שיאי גינס, ושם לב שהשיא מוחזק על ידי גבר בלגי. "חשבנו שאנחנו יכולים לנצח אותו", סיפר. " אבל זה

דרש תכנון רב".

יותר מעשרת אלפים דוכנים ברחבי בריטניה מגישים צ'יפס. "יש הרבה חוסר הבנה בנושא", אומרת דוברת מועצת תפוחי האדמה בבריטניה, קרוליין איבאנס . "הרבה אנשים חושבים שזה לא בריא, אבל אפשר לאכול צ'יפס כחלק מדיאטה מאוזנת. אם מכינים אותו בתנור, יש בו רק 5% שומן, ומנת צ'יפס רגילה מכילה מחצית מהשומן לעומת כריך גבינה".

 

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


9 × שלוש =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com