שבת , 20 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> יש לך אימייל על פיגוע צפוי

יש לך אימייל על פיגוע צפוי

יש לך אימייל על פיגוע צפוי סוכנות המודיעין הבריטית השיקה שירות שיעדכן את הציבור על איומי הטרור באמצעות דואר אלקטרוני שירות המודיעין הבריטי אם-איי-5 השיק היום מערכת חדשה שתעדכן את הציבור על התרעות מפני פיגועי טרור באמצעות דואר אלקטרוני. המערכת החדשה תשלח לתיבות הדואר האלקטרוני של האזרחים הודעות על כל שינויברמת ההתרעות מפני פיגועים בממלכה. הרישום למערכת העדכון תתבצע דרך אתר האינטרנט ...

יש לך אימייל על פיגוע צפוי

סוכנות המודיעין הבריטית השיקה שירות שיעדכן את הציבור על איומי הטרור באמצעות דואר אלקטרוני

שירות המודיעין הבריטי אם-איי-5 השיק היום מערכת חדשה שתעדכן את הציבור על התרעות מפני פיגועי טרור באמצעות דואר אלקטרוני.

המערכת החדשה תשלח לתיבות הדואר האלקטרוני של האזרחים הודעות על כל שינויברמת ההתרעות מפני פיגועים בממלכה. הרישום למערכת העדכון תתבצע דרך אתר האינטרנט של סוכנות הביון. כמו כן יוכלו הלקוחות לקבל כל מידע חדש שתפרסם הסוכנות.

מדובר בשלב נוסף של פתיחות מצדה של אם-איי-5 ומצד הסוכנות האחראית לריגול בינלאומי אם-איי-6. "זה חלק מהמאמץ הגובר של הסוכנות לשפר את הקשר עם הציבור ולתרום למדיניות הממשלה בנוגע לעדכון הציבור על רמת האיום הלאומית", אמרה דוברת במשרד הפנים.

סולם ההתרעות נכנס לתוקף באוגוסט האחרון וכיום מוגדרת רמת האיום כ"חמורה", שמשמעותה כי הממשלה מאמינה שקיימת אפשרות של מתקפת טרור בבריטניה.

ראש אם-איי-5, אלייזה מנינגהם-בולר, אמרה בנובמבר האחרון כי יש לפחות 30 התארגנויות לפיגועים של פעילים איסלאמיים ברחבי בריטניה וכי האיומים כוללים גם שימוש בנשק כימי או גרעיני.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


5 × שבע =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com