יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> טהרן: פיצוץ בשגרירות בריטניה

טהרן: פיצוץ בשגרירות בריטניה

טהרן: פיצוץ בשגרירות בריטניה כמה פיצוצים נשמעו במתחם של השגרירות במהלך הפגנה סוערת ועשן אפף את האזור. אין נפגעים עדי ראייה דיווחו בצהריים כי כמה פיצוצים התרחשו במתחם השגרירות הבריטית בטהרן וכי עשן עולה מהמקום. בריטניה מסרה כי אין נזק ואין נפגעים באירוע. בצהריים הפגינו כ-200 סטודנטים מחוץ לשגרירות והשליכו אבנים ופצצות תבערה. בעקבות זאת נשמעו כשמונה פיצוצים קטנים בתוך ...

טהרן: פיצוץ בשגרירות בריטניה

כמה פיצוצים נשמעו במתחם של השגרירות במהלך הפגנה סוערת ועשן אפף את האזור. אין נפגעים

עדי ראייה דיווחו בצהריים כי כמה פיצוצים התרחשו במתחם השגרירות הבריטית בטהרן וכי עשן עולה מהמקום. בריטניה מסרה כי אין נזק ואין נפגעים באירוע.

בצהריים הפגינו כ-200 סטודנטים מחוץ לשגרירות והשליכו אבנים ופצצות תבערה. בעקבות זאת נשמעו כשמונה פיצוצים קטנים בתוך המתחם שבו שהו באותה עת דיפלומטים בריטים, אך נמסר כי הם לא נפגעו.

המפגינים דרשו את התנצלות הבריטים על הפעולות הבלתי חוקיות שלהם בעקבות הטענה כי 15 המלחים שמוחזקים בידי איראן נתפסו במים הטריטוריאליים של המדינה. הם גם דרשו כי השגריר הבריטי יוחזר לארצו וקראו כי בריטניה וארה"ב רק משרתות את האינטרסים של ישראל.

ממשרד החוץ נמסר ל-nrg מעריב כי לא ידוע כמה אנשים נמצאים בתוך השגרירות כרגע, ואם השגריר ביניהם, אולם מדובר ביום עבודה רגיל שם. כמו כן נמסר כי אין נפגעים בשגרירות וכי כוחות המשטרה עומדים בחוץ ומגינים עליהם. "אנחנו לא מתכוונים להחזיר את השגריר בחזרה ללונדון ונמשיך במאמצים הדיפלומטיים", נאמר בהודעה.

איראן: לומדים את המסר מלונדון

שר החוץ האיראני אמר היום כי ארצו ממתינה לשינוי בהתנהגותה של לונדון. "איראן ממתינה לשינוי בהתנהגות הבריטית ולעמדה מאוזנת של מדינה זו ביחס לדרישותינו החוקיות", אמר השר מנושהר  מוטאקי.

השר לא פירט מהן הדרישות האיראניות, אולם גורמים איראניים

מסרו כי בריטניה צריכה להכיר בכך שחייליה נכנסו למים הטריטוריאליים של איראן שלא כחוק.

לדברי מוטאקי, הוא לומד את המסר שנשלח על ידי שרת החוץ הבריטית, מרגרט בקט, שהגיבה על מסר איראני קודם. "יש נקודות רבות במכתב שעלינו לבחון", אמר.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


6 − שתיים =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com