יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> חברי הפרלמנט נגד בלייר

חברי הפרלמנט נגד בלייר

חברי הפרלמנט נגד בלייר העיתון אינדיפנדנט מדווח שלפחות 10 חברי לייבור חתמו על מכתב שקורא לרה"מ הבריטי לפרוש מיד נמשך המרד הפנימי נגד טוני בלייר: העיתון "אינדיפנדנט" מדווח הבוקר כי לפחות 10 חברי פרלמנט ממפלגת הלייבור קראו לראש הממשלה הבריטי להתפטר באופן מיידי. על פי הפרסום, חברי הפרלמנט, שנבחרו בבחירות לפני כשנה, חתמו על המכתב שבו נדרש בלייר לעזוב את ...

חברי הפרלמנט נגד בלייר

העיתון אינדיפנדנט מדווח שלפחות 10 חברי לייבור חתמו על מכתב שקורא לרה"מ הבריטי לפרוש מיד

נמשך המרד הפנימי נגד טוני בלייר: העיתון "אינדיפנדנט" מדווח הבוקר כי לפחות 10 חברי פרלמנט ממפלגת הלייבור קראו לראש הממשלה הבריטי להתפטר באופן מיידי.

על פי הפרסום, חברי הפרלמנט, שנבחרו בבחירות לפני כשנה, חתמו על המכתב שבו נדרש בלייר לעזוב את תפקידו ללא המתנה. פרסום המכתב נועד ליום שישי, אך הוחלט שלא להוציאו לאור לאחר שביום חמישי הודיע בלייר כי בכוונתו לפרוש בשנה הקרובה.

אחד מחותמי המכתב הבהיר כי חברי הפרלמנט יעקבו מקרוב אחרי התנהלותו של בלייר. "אם לא נהיה מרוצים מהדרך שבה תתבצע עברת השלטון, אנחנו נשלח את המכתב", אמר חבר הפרלמנט.

בכיר במשרדו של בלייר, העושה כרגע בביקור מדיני במזרח התיכון, אמר כי האיום של חברי הפרלמנט הוא ניסיון מגושם של סחיטה.

בשבוע שעבר קראו כמה חברי פרלמנט מהלייבור לבלייר להתפטר מיד או שלפחות ימסור תאריך לפרישה. שבעה חברי פרלמנט, בהם גם שר זוטר ממשרד ההגנה, התפטרו במחאה על התנהלותו של בלייר.

גורדון בראון: מוכן להתמודדות על התפקיד

בתוך כך הודיע היורש המיועד של בלייר, שר האוצר גורדון בראון, כי הוא מוכן לכל התמודדות בלייבור על תפקיד ראש המפלגה וראש הממשלה. בראון צפוי לצאת במהלך היום בקמפיין פנימי לחיזוק מעמדו, כולל ראיון טלוויזיה שבו יצהיר על נכונותו למרוץ על התפקיד ולא להכתרתו הבלעדית.

המועמד הרציני מול בראון הוא שר החינוך, אלן ג'ונסון, שכרגע מתמודד על תפקיד סגן

יו"ר המפלגה, אך צפוי לשדרג את הקמפיין לקראת תחרות על ראשות המפלגה.

גורדון עצמו התייחס בשבוע שעבר לאפשרות פרישתו של בלייר ומועמדותו שלו עצמו. "אני רוצה להבהיר שכשפגשתי את ראש הממשלה אמרתי לו, כפי שאמרתי גם פעמים רבות בעבר, ואחזור על זה היום: זו החלטה של ראש הממשלה, והוא זה שצריך לקבל את ההחלטה. אמרתי לו שאני אתמוך בו ובהחלטה שייקח".

 

‫כתבות במעריב נהרג… בעת היותה הכתובת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ שלוש = 10

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com