יום שישי , 19 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> וויליאם עושה עוד צעד למלוכה

וויליאם עושה עוד צעד למלוכה

וויליאם עושה עוד צעד למלוכה לאחר שסיים ההכשרה באקדמיה המלכותית יחל היום הנסיך הבריטי את תפקידו כקצין בחיל הפרשים פרק חדש מתחיל היום בחייו של הנסיך הבריטי ווילאם. שנה לאחר שהחל את דרכו באקדמיה המלכותית הבריטית, יחזור יורש העצר מחופשת החגים, ויחל את תפקידו כקצין בבסיס החדש בו הוצב. היום יהיה יומו הרשמי הראשון בחיל הפרשים – Household Cavalry. וויליאם, ...

וויליאם עושה עוד צעד למלוכה

לאחר שסיים ההכשרה באקדמיה המלכותית יחל היום הנסיך הבריטי את תפקידו כקצין בחיל הפרשים

פרק חדש מתחיל היום בחייו של הנסיך הבריטי ווילאם. שנה לאחר שהחל את דרכו באקדמיה המלכותית הבריטית, יחזור יורש העצר מחופשת החגים, ויחל את תפקידו כקצין בבסיס החדש בו הוצב. היום יהיה יומו הרשמי הראשון בחיל הפרשים – Household Cavalry.

וויליאם, בן 24, יוצב בבסיס קומברמרה שבויינדזור. בתום שנתו הראשונה בצבא, הוא צפוי להתחיל להתעסק בעניינים שיסייעו לו להתכונן לקבלת המלוכה. כהכנה לתפקידו בעתיד כראש הכוחות המזויינים, ישרת וויליאם גם בצי וגם בחיל האוויר.

וויליאם הצטרף לפני כשנה לאחיו הצעיר הארי (21), שהחל את דרכו באקדמיה המלכותית עוד לפניו, וגם הוא כמוהו יוכשר לפקד על יחידת כוח משוריין הפועלת בשטח אויב.

את השבועות הקרובים הוא צפוי להשקיע בהכנה ובהכרת הגדוד שלו, זאת כחלק מתהליך שגרתי, לפני שיחל במרץ אימון מרוכז שיימשך חמישה חודשים וייערך במחנה בווינגטון שבדורסט. בתפקיד זה יהיה וויליאם אחראי על כתריסר חיילים המצויידים בארבע חרבות, ועל כלי רכב משוריינים המשמשים לסיורים בשטח האויב.

בחודש שעבר, בנוכחות סבתו, המלכה וחברתו קיית מידלטון, התקיים טקס סיום ההכשרה שלו בבסיס "סאנדהרסט", בו הועלה לדרגת סגן שני.

וויליאם, שנתפס כאחת הדמויות החיוביות במשפחת המלוכה, גרם למשפחתו מבוכה רבה לפני שלושה חודשים, כאשר איבד את מכונת הירייה שלו במהלך אימון צבאי. על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, במהלך אימון בבסיס "סנדהרסט" קיבל הנסיך מכונת ירייה, אותה הניח לרגע, וכאשר חזר למקום גילה כי היא נעלמה. למרות שמכונת הירייה הושבה על ידי חניך אחר, נאלץ הנסיך לספוג עונש ממפקדו.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


7 × ארבע =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com