יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> הטרגדיות של משפחת ברייטהול

הטרגדיות של משפחת ברייטהול

הטרגדיות של משפחת ברייטהול כיממה לאחר שנכדתו התינוקת נהרגה מתקיפת כלבים, נפצע הסב אנושות בביתו ורעייתו מתה הגורל המר היכה פעמיים: כיממה לאחר שנכדתו התינוקת נהרגה מתקיפת כלבים, נפצע הסב באופן אנוש ואיבד את רעייתו, כששודדים פרצו לביתו. ג'ון ברייטהול בן ה-50 מהעיר ליסטר שבבריטניה, שהה בביתו ביום ראשון לפנות בוקר, יחד עם בת זוגו לחיים. רק אתמול קיבל את ...

הטרגדיות של משפחת ברייטהול

כיממה לאחר שנכדתו התינוקת נהרגה מתקיפת כלבים, נפצע הסב אנושות בביתו ורעייתו מתה

הגורל המר היכה פעמיים: כיממה לאחר שנכדתו התינוקת נהרגה מתקיפת כלבים, נפצע הסב באופן אנוש ואיבד את רעייתו, כששודדים פרצו לביתו.

ג'ון ברייטהול בן ה-50 מהעיר ליסטר שבבריטניה, שהה בביתו ביום ראשון לפנות בוקר, יחד עם בת זוגו לחיים. רק אתמול קיבל את הבשורה הקשה על מותה של נכדתו בת ה-5 חודשים, שנהרגה לאחר ששני כלבי רוטווילר תקפו אותה בפאב.

לפתע, התפרצו שני בני-אדם אל הבית ודקרו אותו ואת דברה לרן, בת ה-47. דברה מתה במקום, וג'ון הובהל לבית-החולים כשמצבו אנוש. אחיניתו של הסב, נטלי בריטוויל הביעה זעזוע מהאירועים שפקדו את המשפחה. "שתי טרגדיות בתוך כמה ימים השאירו אותנו מבולבלים".

משטרת ליסטר עצרה שני חשודים, גבר בן 26 ואישה בת 20, בתקיפת הסב וזוגתו. דוברת המשטרה בעיר מסרה כי שני המקרים מטופלים באופן נפרד, וההנחה היא כי לא קיים ביניהם כל קשר.

"תווי הפנים של התינוקת הושחתו לחלוטין"

כלבי הרוטווילר שתקפו את התינוקת קיידי-לי, הורדמו למוות לאחר ההתקפה הקשה. השכנים במקום תיארו את הכלבים, שבעליהם נמצא ככל הנראה בחופשה, בתור אגרסיביים מאוד. "הכלבים ידועים ככלבי שמירה מרושעים. ובכל פעם שעוברים באזור נוצרת תחושה שהם יכולים לתקוף אותך. כל מי שגר בסביבה כאן, פחד מהם", סיפרה אחת השכנות.

עדת ראייה למקרה המזעזע סיפרה כי תווי הפנים של התינוקת נהרסו לחלוטין. המשטרה דיווחה כי ככל הנראה גררו הכלבים את התינוקת למרחק רב והביאו אותה עד למרפסת הפאב.

לאחר מותה של התינוקת נסגר הפאב, הנמצא בבעלותו של

אביה של קיידי-לי, ובפתחו הונחו פרחים ודובונים. הטרגדיה של מות התינוקת ארעה כתוצאה מכך שהדלת המחברת בין הפאב לבין בית המשפחה נותרה פתוחה. הכלבים נכנסו לאזור המגורים והגיעו למיטתה של קיידי-לי.

איימי דיקון, אמה של התינוקת ובן זוגה לי בארצ'ל סירבו לקבל את מותה של הבת. "מילים לא יכולות להביע את הייאוש שלנו. היא הייתה ילדה קטנה וכל כך מקסימה, אהבנו אותה כל כך. איך אפשר להשלים עם טרגדיה כזו", אמרו בדמעות. בני הזוג הודו על ההשתתפות של הציבור בצערם ועל התמיכה שקיבלו מאז האירוע, אך ביקשו זמן לעצמם על מנת להתאבל.

 

‫כתבות במעריב נהרג… בעת היותה הכתובת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


4 × = עשרים שמונה

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com