יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> הטאליבן: נפגע בבריטניה

הטאליבן: נפגע בבריטניה

הטאליבן: נפגע בבריטניה העיתון "דיילי מייל" פרסם ראיון עם בכיר הארגון, זמן קצר לפני שנהרג. "אזרחים בריטים יבצעו פיגועים" אנשי הטאליבן, שלטון אפגניסטן לשעבר שהופל במתקפת בעלות הברית בראשותה של ארה"ב, מתכננים לבצע פיגועי טרור על אדמת ארצות-הברית ובריטניה – כך פרסם הבוקר העיתון הבריטי "דיילי מייל". במסגרת הדיווח, פורסמו קטעים מראיון שהעניק לעיתון בכיר הטאליבן, המולה דאדוללה, זמן קצר לפני ...

הטאליבן: נפגע בבריטניה

העיתון "דיילי מייל" פרסם ראיון עם בכיר הארגון, זמן קצר לפני שנהרג. "אזרחים בריטים יבצעו פיגועים"

אנשי הטאליבן, שלטון אפגניסטן לשעבר שהופל במתקפת בעלות הברית בראשותה של ארה"ב, מתכננים לבצע פיגועי טרור על אדמת ארצות-הברית ובריטניה – כך פרסם הבוקר העיתון הבריטי "דיילי מייל". במסגרת הדיווח, פורסמו קטעים מראיון שהעניק לעיתון בכיר הטאליבן, המולה דאדוללה, זמן קצר לפני שנהרג בסוף השבוע באפגניסטן. דאדוללה הספיק לשגר לפני מותו איום, לפיו הארגון מתכנן פיגועי התאבדות רבים, אותם יבצעו, בין השאר, גם אזרחים בריטים שאומנו על ידי הארגון.

ה"דיילי מייל" פירסם הבוקר קטעים מראיון שנערך עם דאדוללה 36 שעות בלבד לפני שנהרג ביום שבת בקרב עם כוחות הצבא האפגני וכוחות הקואליציה הפועלים באפגניסטן.

במהלך הראיון סיפר דאדוללה כי אנשי הטאליבן מייצרים פצצות כדי לתקוף את בריטניה וארה"ב, ואף גילה כי אזרחים בריטים כבר אומנו לבצע פיגועי התאבדות ברחבי הממלכה. "אנחנו מתכננים לבצע פיגועי התאבדות והתקפות טילים כנגד אלה שפועלים בתוקפנות באפגניסטן", אמר.

"נוציא לפועל פיגועים בבריטניה ובארה"ב, כדי להוכיח את כנות כוונתנו להרוס את עריהם, כפי שהם הרסו את ערינו", נימק בראיון. דאדוללה הוסיף כי הפיגועים מכוונים "לגרום לנשים שלהם לקונן כפי שהנשים שלנו מקוננות, לגרום למבוגרים שלהם לקונן כפי שהמבוגרים שלנו מקוננים, ולהרוס את עריהם כפי שהם הרסו את ערינו".

מנהיג הארגון סיפק גם הסבר דתי לתוכניות הרצחניות: "זו הדת שלנו וחובתנו המוסרית לאמן מחבלים מתאבדים נגד הכוח הגרעיני של הכופרים".

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


6 + = חמש עשרה

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com