יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> החשד: שלח מעטפות נפץ

החשד: שלח מעטפות נפץ

החשד: שלח מעטפות נפץ המשטרה הבריטית עצרה צעיר בשנות ה-20 בחשד שהוא קשור לשליחת מעטפות הנפץ לעסקים משטרת בריטניה עצרה הבוקר צעיר בחשד שהוא מעורב במשלוח מעטפות הנפץ לשורה של חברות בתחום התחבורה החל מאמצע החודש שעבר. תשעה בני אדם נפצעו באורח קל כתוצאה מפיצוץ המעטפות. מיילס קופר, בשנות העשרים לחייו, נעצר הבוקר בצ'רי הינטון שבקיימברידג' על ידי בלשי היחידה שחוקרת את ...

החשד: שלח מעטפות נפץ

המשטרה הבריטית עצרה צעיר בשנות ה-20 בחשד שהוא קשור לשליחת מעטפות הנפץ לעסקים

משטרת בריטניה עצרה הבוקר צעיר בחשד שהוא מעורב במשלוח מעטפות הנפץ לשורה של חברות בתחום התחבורה החל מאמצע החודש שעבר. תשעה בני אדם נפצעו באורח קל כתוצאה מפיצוץ המעטפות.

מיילס קופר, בשנות העשרים לחייו, נעצר הבוקר בצ'רי הינטון שבקיימברידג' על ידי בלשי היחידה שחוקרת את מתקפות מעטפות הנפץ. נמסר כי המשטרה קושרת את קופר לכל שבעת המקרים של מעטפות הנפץ וצוותי זיהוי פלילי עורכים חיפושים בביתו, אשר יימשכו שלושה ימים.

החוקרים משתפים פעולה עם משטרת קיימברידג'שייר לאחר שמעטפת נפץ נשלחה למשרדי מפלגת הלייבור בקמבריידג' באוגוסט האחרון. על אחת ממעטפות הנפץ שנשלחו בגל התקיפות האחרונות היתה חותמת דואר של קיימברידג'שייר.

גל מכתבי הנפץ החל ב-18 בינואר ונמשך כשלושה שבועות. מהחקירה עלה כי הפצצות היו תוצרת בית בעלות אופי פירוטכני ולפחות שתיים מהן הכילו גם זכוכיות.

רוב המעטפות לעסקים בתחום התחבורה

שלוש המעטפות הראשונות הגיעו למעבדות מחקר באוקספורדשייר ובמערב מידלנדס. שתיים מהחבילות הכילו שמות של מפגינים למען זכויות החיות, בהם שמו של בארי הורן שנאסר ומת כאשר שבת רעב ב-2001.

ב-3 בפברואר נפצע אדם בן 53 קל מאוד כאשר מכתב נפץ התפוצץ בפולקסטון שבקנט. הכתובת שאליה נשלח המכתב מופיעה ככתובת עסקית.

ב-5 בפברואר נפצעה עובדת חברת "קאפיטה" מפיצוץ של מעטפת נפץ שהגיעה למשרדים הראשיים של החברה ברחוב ויקטוריה בלונדון. "קאפיטה" עוסקת בגביית מס צפיפות המונהג במרכז לונדון.

יום לאחר מכן נפצעו שני בני אדם כאשר התפוצצה מעטפה במשרדים של חברת "ואנטיס" במרכז העסקים אוקלנדס שבווקינגהם שבברקשייר, מערבית ללונדון. "ואנטיס" מוגדרת כחברה ייעוץ לענייני חשבונות ומסים,

אם כי היא מטפלת גם בגבייה של קנסות על מהירות מופרזת.

גם יום למחרת נמשכה המתקפה. ארבעה בני אדם נפצעו קל כאשר מעטפה התפוצצה במרכז הראשי של משרד הרישוי בסוואנסי.

 

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


× 1 = חמש

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com