יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> הוארך מעצרו של החשוד ברצח הפרוצות

הוארך מעצרו של החשוד ברצח הפרוצות

הוארך מעצרו של החשוד ברצח הפרוצות בית המשפט בבריטניה האריך ב-4 חודשים את מעצרו של החשוד ברצח 5 הזונות בעיירה איפסוויץ' בית המשפט בבריטניה האריך את מעצרו של סטיבן ריית', המואשם ברצח 5 הפרוצות באיפסוויץ', בלא פחות מארבעה חודשים. ריית' יישאר מאחורי סורג ובריח עד ה-1 במאי. השימוע שנערך לריית' נמשך 10 דקות בלבד, וזה הגיע אליו כשהוא לבוש בחליפה שחורה ...

הוארך מעצרו של החשוד ברצח הפרוצות

בית המשפט בבריטניה האריך ב-4 חודשים את מעצרו של החשוד ברצח 5 הזונות בעיירה איפסוויץ'

בית המשפט בבריטניה האריך את מעצרו של סטיבן ריית', המואשם ברצח 5 הפרוצות באיפסוויץ', בלא פחות מארבעה חודשים. ריית' יישאר מאחורי סורג ובריח עד ה-1 במאי.

השימוע שנערך לריית' נמשך 10 דקות בלבד, וזה הגיע אליו כשהוא לבוש בחליפה שחורה ובלווי שלושה אנשי בטחון. ריית' אישר את זהותו, אך נמנע מלספק הסברים נוספים.

בשל העובדה שריית' לא הגיש לבית המשפט כל בקשה מצידו לשחרור בערבות, הוא יישאר במעצר עד ה-1 במאי. פרקליטו, פול אוסלר, אמר כי מרשו "מסתדר במצב הנוכחי, לאחר הטראומה של מעצרו".

"הבדל חסר תקדים בין הרציחות"

ריית' בן ה-48, נהג משאית לשעבר, נעצר ב-19 בדצמבר בביתו בעיירה איפסוויץ', בחשד לביצוע סדרת הרציחות שהסעירו את בריטניה. יומיים אחר כך, ב-21 בדצמבר, הוגש נגדו כתב אישום. ריית' מואשם ברצח ג'מה אדאמס בת ה-25, טאניה ניקול בת ה-19, אנני אלדרטון בת ה-24, פאולה קלנל בת ה-24 ואנט ניקולס בת ה-29.

בחודש שעבר נמצאו בזו אחר זו גופותיהן של חמש הפרוצות, בפרק זמן זעיר של עשרה ימים. מפקד המשטרה בעיירה תאר את פרק הזמן הקצר בין הרציחות כחסר תקדים בהיסטוריה של בריטניה. מציאת היצאניות ללא רוח חיים עוררה היסטריה כללית ופחד, והזכירה לרבים

את הסיפור אודות ג'ק המרטש, שרצח זונות בלונדון ומעולם לא נתפס.

כ-500 שוטרים מ-30 יחידות משטרה מכל רחבי הממלכה וטובי חוקרי הרצח, כמו גם פסיכולוגים ויועצים, השתתפו בחקירת הפרשה והובילו למעצרו של ריית'. במקביל עצרההמשטרה את טום סטיפנס בן ה-37, מוכר בסופרמרקט מקומי שכונה "החבר של הזונות", ושוחרר בערבות.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


− 3 = חמש

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com