יום חמישי , 18 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> 'ההודעה על חבר יצאה מישראל'

'ההודעה על חבר יצאה מישראל'

'ההודעה על חבר יצאה מישראל' בכיר סורי בלונדון מעריך שמאחורי ההודעה על שבוי שנעדר מצה"ל עומדים דרוזים ישראלים מהגולן מיד לאחר שארגון סורי טען בשבוע שעבר שבידיו חייל נעדר ישראלי, גורמי ביטחוןרמזושאמינות ההודעה אינה ברורה, ולמעשה מוטלת בספק. היום, מצטרף לספקנים גם­גורם סורי בלונדון, שאמר ל-nrg מעריב­כי "ייתכן שמאחורי עומדים דרוזים מהצד הישראלי של רמת הגולן". לאחר פרסום ההודעה, העריכו גורמים שמחבריה ...

'ההודעה על חבר יצאה מישראל'

בכיר סורי בלונדון מעריך שמאחורי ההודעה על שבוי שנעדר מצה"ל עומדים דרוזים ישראלים מהגולן

מיד לאחר שארגון סורי טען בשבוע שעבר שבידיו חייל נעדר ישראלי, גורמי ביטחוןרמזושאמינות ההודעה אינה ברורה, ולמעשה מוטלת בספק. היום, מצטרף לספקנים גם­גורם סורי בלונדון, שאמר ל-nrg מעריב­כי "ייתכן שמאחורי עומדים דרוזים מהצד הישראלי של רמת הגולן". לאחר פרסום ההודעה, העריכו גורמים שמחבריה התייחסו לחייל הישראלי גיא חבר, שנעדר מאז שנת 1997.

"אין בידיי מידע על הנושא, וייתכן שמדובר בדרוזים ישראלים, שחבריהם מוחזקים בבתי כלא בישראל", אמר הגורם, שהוסיף גם שמקורבו עושה כיום את דרכו לדמשק כדי לנסות ולדלות מידע נוסף על פשר ההודעה.

בהודעה שפרסם ארגון סורי שמכנה את עצמו "גברי ההתנגדות הסורית הלאומית בגולן הכבוש" נאמר כי הארגון מחזיק חייל ישראלי ודורש תמורתו תשעה אסירים סורים הנמצאים בידי ישראל.  "אל תחשבו

שמיליוני הדולרים שלכם יחזירו את החייל הנעדר בגולן", נכתב בהודעה מטעם הארגון. "אתם יודעים טוב מאוד איך ניתן להחזירו".

הקבוצה, שהוקמה רק בשנה האחרונה, טענה כי היא מחזיקה בחייל ישראלי הנעדר בגולן, וכי הוא ישוחרר בתמורה לתשעה אסירים מן הגולן הדרוזי, המוחזקים בבתי הכלא בישראל. בהודעה המעורפלת לא הוזכר מפורשות שמו של גיא חבר, ולא כל פרט נוסף על אודות הקבוצה או חבריה.

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שבע + 4 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com