יום רביעי , 24 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> בריטניה: פצועים ממעטפת נפץ

בריטניה: פצועים ממעטפת נפץ

בריטניה: פצועים ממעטפת נפץ 2 נפצעו קל לאחר שפריט דואר התפוצץ במשרד דרומית ללונדון, יממה לאחר פיצוץ דומה בבירה האם בריטניה עומדת בפתחה של מתקפת מעטפות נפץ? שני בני אדם נפצעו היום אחרי שפריט דואר התפוצץ במשרדים של חברה בווקינגהם שבברקשייר, מערבית ללונדון, יממה בלבד אחרי שאישה נפצעה מפיצוץ של מעטפת נפץ במשרד במרכז לונדון. האירוע התרחש במשרדי חברת "ואנטיס" במרכז העסקים ...

בריטניה: פצועים ממעטפת נפץ

2 נפצעו קל לאחר שפריט דואר התפוצץ במשרד דרומית ללונדון, יממה לאחר פיצוץ דומה בבירה

האם בריטניה עומדת בפתחה של מתקפת מעטפות נפץ? שני בני אדם נפצעו היום אחרי שפריט דואר התפוצץ במשרדים של חברה בווקינגהם שבברקשייר, מערבית ללונדון, יממה בלבד אחרי שאישה נפצעה מפיצוץ של מעטפת נפץ במשרד במרכז לונדון.

האירוע התרחש במשרדי חברת "ואנטיס" במרכז העסקים אוקלנדס. "ואנטיס" מוגדרת כחברה ייעוץ לענייני חשבונות ומסים, אם כי היא מטפלת גם בגבייה של קנסות על מהירות מופרזת.

הבניין פונה מיושביו ונחסמה הגישה אליו. המשטרה מסרה כי מצבם של שני הפצועים מוגדר קל והם פונו לבית החולים. דובר חברת האמבולנסים סיפר כי "צוות הפרמדיקים טיפל בשני גברים עובדים בחברה, בשנות השלושים לחייהם, בפציעות התפוצצות בידיהם ובחלק גופם העליון".

המשטרה מסרה כי עדיין מוקדם לקשור בין האירוע היום לבין התקרית בלונדון אתמול. גם אנשי היחידה ללוחמה בטרור שהגיעו למקום אמרו כי עדיין מוקדם להעריך אם יש קשר בין האירועים.

אתמול נפצעה עובדת חברת "קאפיטה" מפיצוץ של מעטפת נפץ שהגיעה למשרדים הראשיים של החברה ברחוב ויקטוריה בלונדון. "קאפיטה" עוסקת בגביית מס צפיפות המונהג במרכז לונדון, אך דובר חברת "ואנטיס", בה אירע הפיצוץ היום, אמר כי אין קשר בין החברות.

 

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

 

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שמונה − = 6

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com