יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> בריטניה עדיין בכוננות על

בריטניה עדיין בכוננות על

בריטניה עדיין בכוננות על רמת הכוננות הגבוהה נשמרת בממלכה לאחר סיכול הפיגועים. מעצרים נערכו גם בפקיסטן בריטניה תחת איום: שר הפנים הבריטי, ג'ון ריד, הודיע היום כי ההתרעה לביצוע מעשי טרור בחצי האי מוגדרת עדיין כ"קריטית" בעקבות סיכול הפיגועים בטיסות מלונדון אתמול. היום פורסם כי שירותי הביטחון בפקיסטן ביצעו מעצרים במדינה לפני חשיפת הפרשה. שמותיהם של 19 מ-24 החשודים שנעצרו בבריטניה פורסמו ...

בריטניה עדיין בכוננות על

רמת הכוננות הגבוהה נשמרת בממלכה לאחר סיכול הפיגועים. מעצרים נערכו גם בפקיסטן

בריטניה תחת איום: שר הפנים הבריטי, ג'ון ריד, הודיע היום כי ההתרעה לביצוע מעשי טרור בחצי האי מוגדרת עדיין כ"קריטית" בעקבות סיכול הפיגועים בטיסות מלונדון אתמול. היום פורסם כי שירותי הביטחון בפקיסטן ביצעו מעצרים במדינה לפני חשיפת הפרשה.

שמותיהם של 19 מ-24 החשודים שנעצרו בבריטניה פורסמו היום. המשטרה סורקת את בתיהם ונכסיהם הוקפאו על ידי הבנק המרכזי של בריטניה. לפי חוקי המדינה, ניתן להשאירם במעצר עד 28 ימים, והמשטרה תפעיל את מיטב מאמציה כדי להשיג ראיות נגד החשודים כבר במהלך הימים הקרובים.

שירותי הביטחון בפקיסטן הודיעו כי ביצעו מעצרים של שמונה תושבים במדינה, מתוכם שלושה אזרחים בריטים וחמישה פקיסטנים, המשתייכים לפי החשד לארגונים מקומיים קיצוניים העוסקים בטרור. חקירת החשודים היא שהובילה לחשיפת הכוונה לבצע פיגועי

התאבדות המוניים ולמעצרים שנעשו הלילה בבריטניה.

שר הפנים הבריטי, ג'ון ריד, הדגיש היום במסיבת עיתונאים כי בריטניה עדיין נמצאת תחת איום של פיגועי טרור. "המשימה שלנו היא להביא את הטרוריסטים לדין, ולהבטיח את הציבור מסכנה נוספת של פיגוע טרור", אמר.

בתוך כך, עוסקת התקשורת הבריטית מאז אתמול בבוקר בשאלות נוקבות המתייחסות לבחירתם של רבים מצעירי המדינה להתאסלם ולבחור בטרור כקריירה. פרשנית לענייני טרור טענה כי הצעירים נתונים לשטיפות מוח, בעוד החברה לא מספקת עבורם מידע מהימן ואיכותי.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


3 + = שתיים עשרה

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com