שבת , 20 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> בריטניה: 'ג'ק המרטש' לא נח

בריטניה: 'ג'ק המרטש' לא נח

בריטניה: 'ג'ק המרטש' לא נח שתי גופות נוספות, ככל הנראה של פרוצות, התגלו במדינה ואישרו כמעט בוודאות: פועל רוצח סדרתי האם רוצח סדרתי מוסיף להטיל את אימתו על פרוצות בריטניה? נראה כי התשובה היא כמעט ודאית, לאחר שאתמול ככל הנראה עלה לחמש מספר הפרוצות הבריטיות שנרצחו בימים האחרונים, לאחר ששתי גופות נוספות התגלו באיזור איפסוויץ' במדינה. הנחת המשטרה היא כי מדובר ...

בריטניה: 'ג'ק המרטש' לא נח

שתי גופות נוספות, ככל הנראה של פרוצות, התגלו במדינה ואישרו כמעט בוודאות: פועל רוצח סדרתי

האם רוצח סדרתי מוסיף להטיל את אימתו על פרוצות בריטניה? נראה כי התשובה היא כמעט ודאית, לאחר שאתמול ככל הנראה עלה לחמש מספר הפרוצות הבריטיות שנרצחו בימים האחרונים, לאחר ששתי גופות נוספות התגלו באיזור איפסוויץ' במדינה. הנחת המשטרה היא כי מדובר בשתי הפרוצות הנעדרות – אנט ניקולס, בת ה-29 ופאולה קלנל, בת ה-24, שהוגדרו נעדרות מיום שבת.

"אנחנו יכולים רק לחשוש מהגרוע מכל", אמר רב-פקד סטיוארט גול ביחס לזהותן של הגופות. "ההנחה הטבעית היא שהן שתי הבחורות הנעדרות".

גילוי הגופות היום, הגיעה לאחר שבעשרת הימים האחרונים נמצאו גופותיהן העירומות של שתי פרוצות נוספות – ג'מה אדמס, בת 25, וטניה ניקול, בת 19 – במרחק של כשלושה קילומטרים על אותו מקור מים. שלשום מצאה תושבת בריטניה את גופתה של פרוצה שלישית, אמלי אלדרטון בת ה-24, ביער במרחק של כשלושה קילומטרים מאיפסוויץ'.

המשטרה לפרוצות: התרחקו מהרחובות

אדמס וניקול עבדו יחד ונעלמו מאזור החלונות האדומים באיספוויץ'. אדמס נעלמה ב-15 לנובמבר וגופתה נמצאה בזרם הנהר בעיירה הינטלזהאם ב-2 בדצמבר. ניקול נעלמה ב-30 בנובמבר וגופתה נמצאה ביום שישי באותו הנהר.

שלשום כינסה המשטרה מסיבת עיתונאים בה קראה לפרוצות להתרחק מהרחובות ופנתה לציבור בבקשה שימסור על מידע על הידוע לו. כמו כן, פנתה המשטרה בקריאה לרוצח שיסגיר עצמו לידיה.

לבריטים היסטוריה עשירה בכל מה שקשור לרוצחים סדרתיים. בין השנים 1888 ל-1891 פעל בלונדון מי שנודע כ"ג'ק המרטש", רוצח סדרתי של פרוצות שלא

נתפס מעולם. אך הבהלה שאוחזת בנשות בריטניה בימים אלה מעלה זכרונות קרובים יותר, גם בקרב חלק מהשוטרים וכתבי הטלוויזיה, שסיקרו את סיפורו של "המרטש מיורקשייר".

מי שנודע כ"מרטש מיורקשייר" היה פיטר וולאם סטאקליף, שבשנת 1975, בהיותו בן 29, החל בשרשרת רציחות מזעזעת שהותירה את גופות קורבנותיו כשהן מושחתות. לאחר שנחשף סיפורו של סטאקליף, היתה משפחתו המומה. אשתו אף טענה כי אינה יכולה להאמין שבעלה הוא זה שביצע את הפשעים הנתעבים, "כי הוא התנהג כל כך נורמלי בבית". ב-2 בינואר1981 נשפט סטאקליף למאסר
עולם.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


8 × = שבעים שתיים

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com