יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> בריטית בת 63 ילדה בן

בריטית בת 63 ילדה בן

בריטית בת 63 ילדה בן היולדת ובעלה: "התינוק מקסים, אנו לא חוששים להביא לעולם ילד נוסף". בבריטניה זועמים: "היא אגואיסטית". האם המבוגרת ביותר בבריטניה: אישה בת 63 ילדה אתמול בן במזל טוב. ד"ר פטרישה ראשברוק, העובדת כפסיכיאטרית ילדים ובעלה, בחרו לתאר את התינוק החדש, לו חיכתה כל הממלכה, כ"מקסים". ההריון המתוקשר לא עבר בקלות ועורר סערות ציבוריות . נתיני הממלכה ליוו ...

בריטית בת 63 ילדה בן

היולדת ובעלה: "התינוק מקסים, אנו לא חוששים להביא לעולם ילד נוסף". בבריטניה זועמים: "היא אגואיסטית".

האם המבוגרת ביותר בבריטניה: אישה בת 63 ילדה אתמול בן במזל טוב. ד"ר פטרישה ראשברוק, העובדת כפסיכיאטרית ילדים ובעלה, בחרו לתאר את התינוק החדש, לו חיכתה כל הממלכה, כ"מקסים".

ההריון המתוקשר לא עבר בקלות ועורר סערות ציבוריות . נתיני הממלכה ליוו את ההיריון בשאלות בדבר הלגיטימיות של הורות בגיל מאוחר. קבוצות למען החיים כינו את היולדת הטרייה "אגואיסטית", כיוון שבחרה להיות אם כל כך מבוגרת, ודאגו מה יעלה בגורל הילד.

אך פסיכיאטרית הילדים ביטלה את הביקורת. "זה הדבר הנכון לעשות, איני מרגישה מבוגרת מכדי להביא עוד ילד לעולם", קבעה נחרצות. הלידה, למרה ההפתעה עברה בקלות, והילד נולד בניתוח קיסרי.

בני הזוג נאלצו לנסוע לאיטליה

כדי לעבור טיפולי הפריה, אותם ביצע הרופא השנוי במחלוקת, דוקטור סברינו אנטינורי. זהו אינו ילדה הראשון של האם,  יש לה שלושה ילדים בוגרים בגילאים 18,22 ו-26 מנישואיה הראשונים.

אך ד"ר ראשדוק לא לבד. היא אינה האם היחידה שילדה בעשור השישי לחייה. לפניה ילדה ליז באטל מוולס בגיל 60 את בנה בשנת 1997.

ללא ספק מדובר באחת היולדות המבוגרות בעולם. ככל הידוע, האישה שילדה בגיל המבוגר ביותר בעולם היא אדריאנה אילסוש מרומניה, שילדה בת בחודש ינואר בשנה שעברה כשהייתה בגיל 66.

צילום: אי.פי

פאטרישיה ראשברוק ובעלה צילום: אי.פי

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


1 × שבע =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com