יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> בן 14 חצה לבדו את האוקיינוס

בן 14 חצה לבדו את האוקיינוס

בן 14 חצה לבדו את האוקיינוס נער בריטי התגבר על כרישים ועל סערות והפך לצעיר ביותר שחצה את האוקיינוס האטלנטי לבדו נער בריטי בן 14 שבר היום שיא כאשר הפך לאדם הצעיר ביותר שחצה את האוקיינוס האטלנטי לבדו. השיא הקודם היה שייך לנער בן 15. מייקל פרהם מהרטפורדשייר, שעוסק בשיט מאז גיל 7, הגיע היום עם היאכטה "צ'יקי מונקי" לאנטיגואה ...

בן 14 חצה לבדו את האוקיינוס

נער בריטי התגבר על כרישים ועל סערות והפך לצעיר ביותר שחצה את האוקיינוס האטלנטי לבדו

נער בריטי בן 14 שבר היום שיא כאשר הפך לאדם הצעיר ביותר שחצה את האוקיינוס האטלנטי לבדו. השיא הקודם היה שייך לנער בן 15.

מייקל פרהם מהרטפורדשייר, שעוסק בשיט מאז גיל 7, הגיע היום עם היאכטה "צ'יקי מונקי" לאנטיגואה אחרי שסיים שיט של 5,630 ק"מ, שהחל ב-18 בנובמבר בגיברלטר. פרהם הצעיר בילה שישה שבועות בים, נאבק בגלים גבוהים, בכרישים ובסופות הוריקן. כשהגיע לאנטיגואה הוא זכה לליווי של צי שייטות קטן.

פרהם הופתע מקבלת הפנים שחיכתה לו על החוף. "זה מרגיש פנטסטי להיות בחזרה על אדמה יבשה, ממש נהדר", אמר." זה היה מסע מדהים, נהניתי כמעט מכל רגע בו". הוא אמר כי כעת הוא מצפה לשחק בפלייסטישן, לאכול סטייק וללכת לישון כשהוא לא נרטב.

"כולנו גאים בהישג של מייקל"

אביו של מייקל, פיטר פרהם, היה בין מקבלי פניו. לכל אורך המסע שמר האב, איש יאכטות מנוסה בעצמו, כל קשר אלחוטי עם בנו. האם, הת'ר, שוחחה עם בנה הצעיר דרך וידאו-לינק. "ברכות, מייקל, מכולנו כאן במשפחה". אמרה."אנחנו מאוד גאים בך, זהו הישג אדיר לעצמך ומראה דוגמה לצעירים אחרים להתנסות בהרפתקאות ולחיות את החיים במלואם".

סטיוארט פיליפס, יועץ בית הספר בו לומד פרהם, אמר כי "זהו הישג מדהים

שמראה מה צעירים יכולים להשיג. אנחנו שומרים את התלמידים והוריהם מעודכנים בהתקדמות של מייקל".

פיליפס סיפר שפרהם, שהינו תלמיד בשנת הלימודים הראשונה של בחינות המגן, קיבל תוכנית לימודים מיוחדת שתתמוך במסע. "מה שהוא השיג זה חינוך בפני עצמו וכשאנשים מגיעים להצלחה במשהו כמו זה, זה מתורגם להצלחה גם בתחומים אחרים. בית הספר מאוד גאה במייקל וכשיחזור נחליט כיצד לציין את המבצע ההרואי".

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


6 × = שמונה עשרה

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com