יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> באקינגהם שלום, נראה לנו שעבדו עליך

באקינגהם שלום, נראה לנו שעבדו עליך

באקינגהם שלום, נראה לנו שעבדו עליך את פני המתקשרים לארמון המלוכה הבריטי מקדמת הודעה קולית מוקלטת ומשעשעת: "אם התקשרת כי ביקשו ממך – כנראה שעובדים עליך". הומור בריטי הומור של בריטים: בארמון המלוכה בלונדון החליטו כי למרות המעמד המכובד, הודעת הפתיחה למתקשרים יכולה להיות קלילה. וכך, כל מי שמבקש לשוחח עם המלכה, או למסור הודעה לנסיך הארי שנמצא בעיראק, זוכה ...

באקינגהם שלום, נראה לנו שעבדו עליך

את פני המתקשרים לארמון המלוכה הבריטי מקדמת הודעה קולית מוקלטת ומשעשעת: "אם התקשרת כי ביקשו ממך – כנראה שעובדים עליך". הומור בריטי

הומור של בריטים: בארמון המלוכה בלונדון החליטו כי למרות המעמד המכובד, הודעת הפתיחה למתקשרים יכולה להיות קלילה. וכך, כל מי שמבקש לשוחח עם המלכה, או למסור הודעה לנסיך הארי שנמצא בעיראק, זוכה לקבלת פנים צוננת שמודיעה לו כי אם התקשר בטעות, מוטב שינתק מיד.

מי שמתקשר לבית המלוכה הבריטי, שומע בצד השני של הקו את ההודעה הבאה:

"הגעת לארמון באקינגהם. אם התבקשת לצלצל למספר הזה בדחיפות – זה בגלל שעבדו עליך, ועלייך לנתק את השיחה מיד. אם יש לך סיבה להתקשר לבית המלוכה אנא המתן ותענה על ידי מרכזנית".

אם הזדמן לך להיות נתין בריטי, אתה אמור להבין שההודעה הזו אינה בדיחה, אלא דרך לסנן טורדנים, שמצלצלים בשעות מוזרות, ובידם בקשות מוזרות לארמון.

האזינו להודעה הטלפונית של הארמון

מסתננים בשקט

ארמון באקינגהם השוכן בלב לונדון, הוא אחד מסמליה המוכרים של בריטניה. הארמון נבנה בשנת 1703, והפך לארמון העיקרי על ידי המלך ג'ורג' השלישי בשנת 1837. כיום, מתגוררת במקום המלכה אליזבת השנייה, ומשם מתנהלים כל ענינייה הרשמיים של המלוכה.

בארמון הגדול, עובדים 450 משרתים, ומוזמנים אליו מדי שנה כ-50 אלף מבקרים. הוא משמש כאטרקציה תיירותית לתיירים מכל העולם, אבל גם

הבריטים אוהבים למצוא דרכים להתחכך במשפחת בני המלוכה.

לאורך השנים, ידע הארמון מספר סערות סביבו. באחד המקרים על אף האבטחה המוגברת סביבו, הצליחו להסתנן אליו מספר בני אדם. המסתננים היו עיתונאי שהתחזה לעובד המקום, ומפגינים שרצו לתפוס תשומת לב ציבורית.

אחד המקרים המפורסמים יותר של הסתננות לארמון, אירע כאשר אב מחופש לבאטמן, עלה בסולם עד למרפסת הארמון, ודרש לדבר עם המלכה על זכויות האבות במדינה.

הדוברת של מלכת בריטניה דאז, אמרה בעת האירוע לפני כשנתיים: "זהו מקרה למשטרה, אני לא בטוחה איפה הוא נמצא בדיוק, אבל אני יכולה לשמוע אותו צועק".

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ 4 = אחת עשרה

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com