יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> "אני בכלל לא מסוגל לבצע רצח"

"אני בכלל לא מסוגל לבצע רצח"

"אני בכלל לא מסוגל לבצע רצח" בפנייה בכתב לזוגתו, ביקש ממנה החשוד ברצח 5 הזונות בבריטניה שלא להאמין לכל החשדות נגדו באמצע דצמבר, בריטניה נשמה לרווחה. סופסוף, המשטרה הצליחה להניח את ידה על אדם נגדו התעורר חשד מוצק שהוא המרטש מאיפסוויץ', שרצח חמש פרוצות במחוז סאפוק שבמזרח בריטניה. אך כעת, בפנייה נרגשת מהכלא, כותב החשוד לזוגתו: "אנא ממך, תאמיני לי שאני לא ...

"אני בכלל לא מסוגל לבצע רצח"

בפנייה בכתב לזוגתו, ביקש ממנה החשוד ברצח 5 הזונות בבריטניה שלא להאמין לכל החשדות נגדו

באמצע דצמבר, בריטניה נשמה לרווחה. סופסוף, המשטרה הצליחה להניח את ידה על אדם נגדו התעורר חשד מוצק שהוא המרטש מאיפסוויץ', שרצח חמש פרוצות במחוז סאפוק שבמזרח בריטניה. אך כעת, בפנייה נרגשת מהכלא, כותב החשוד לזוגתו: "אנא ממך, תאמיני לי שאני לא מסוגל לפשעים האלה".

החשוד, סטיבן רייט בן ה-48 שלח את המכתב מכלא בלרש שבלונדון, שם הוא מחכה למשפטו שיחל באחד במאי 2007. הוא גם כתב לזוגתו מזה שמונה שנים, פאם גודמן, שהוא מוטרד ביחס אליה, ומההתמודדות שלה עם הסיוט, כהגדרתו.

"אני ממשיך לקוות שאני אתעורר ואבין שזה היה רק חלום בלהות", כתב. "אני לא רוצה שתדאגי לי, אני יותר חזק בנפשי ובגופי מאשר ממה שניתן לראות עלי", הוא הרגיע את גודמן. "אני יודע שזה מקום מפחיד, אבל אני מסתדר טוב כרגע , כל זמן שאני יודע שאת בסדר".

רייט הפציר בחברתו בת ה-61 שלא תקשיב למה שאנשים אומרים עליו. "אני רק רוצה שתזכרי שאני אוהב אותך מאוד ושתמיד אוהב אותך", אמר. "הייתי צריך להראות לך יותר, את כל החיים שלי".

לפי הדיווח בעיתון, על גודמן נאסר  לבקר את ריית' כי היא לא מסוגלת להוכיח את זהותה. חבר של בני הזוג אומר  שהבית  שלה סגור, ושתכולתו רוקנה. "לפאם אין גישה לדרכון שלה, לרישיון הנהיגה שלה ואפילו לחשבונות שלה".

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


5 × = עשרים חמש

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com