שבת , 20 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> "אל תשכח לעזוב את בריטניה"

"אל תשכח לעזוב את בריטניה"

"אל תשכח לעזוב את בריטניה" משרד הפנים הבריטי ישלח הודעת טקסט למהגרים לא חוקיים כדי להזכיר שפג תוקף הוויזה שלהם אם אתם מבקרים בבריטניה ונשארתם מעבר למועד הוויזה שלכם, אל תתפלאו אם תקבלו בטלפון הודעת טקסט משלטונות הממלכה המזכירים לכם כי עליכם לעזוב את בריטניה. משרד הפנים הבריטי הודיע היום על השקתה של תוכנית ניסיונית לשלושה חודשים, שתחל בחודש הבא, ...

"אל תשכח לעזוב את בריטניה"

משרד הפנים הבריטי ישלח הודעת טקסט למהגרים לא חוקיים כדי להזכיר שפג תוקף הוויזה שלהם

אם אתם מבקרים בבריטניה ונשארתם מעבר למועד הוויזה שלכם, אל תתפלאו אם תקבלו בטלפון הודעת טקסט משלטונות הממלכה המזכירים לכם כי עליכם לעזוב את בריטניה.

משרד הפנים הבריטי הודיע היום על השקתה של תוכנית ניסיונית לשלושה חודשים, שתחל בחודש הבא, במסגרתה יישלחו הודעות טקסט לאזרחים זרים שנשארו בבריטניה מעבר למועד הוויזה שלהם.

התוכנית החדשה היא חלק מתוכנית אסטרטגית המנסה לשלב בין כוחות המשטרה, הרשויות המקומיות, שירותי הבריאות והממשלה כדי לטפל בבעיית המהגרים הלא חוקיים הנהנים מהכספים ומהשירותים הציבוריים בבריטניה.

המאבק בהגירה יכלול "רשימת השגחה" של מהגרים לא חוקיים, שרותי מעקב אחרי מעסיקים שמחזיקים עובדים שלא אמורים להיות במדינה ותוכנית ניסיונית בשירותי הבריאות ושירותי הרישום הממשלתיים שתבטיח שזרים ישלמו עבור כל טיפול נדרש. בנוסף, בעלי בתים יקבלו קנס של עד 20 אלף פאונד אם ישכירו את בתים למהגרים לא חוקיים.

האופוזיציה: "הודאה חמורה בתבוסה"

שר הפנים, ג'ון ריד, תומך בתוכנית ההודעות הכתובות למכשירי הטלפון ואמר שהן רק "חלקיק" קטן באסטרטגיה החדשה שעוצבה כדי לחסום את ההטבות בבריטניה לאלה שאינם חוקיים במדינה.

שר הפנים בממשלת הצללים של השמרנים, דיוויד דייויס, כינה את התוכנית "הודאה חמורה בתבוסה". "ג'ון ריד מוותר

ביעילות על הניסיון לגרש מאות אלפים של מהגרים לא חוקיים במדינה הזאת. הוא מעדיף במקום זאת להפציץ אותם בדואר זבל אלקטרוני עם הודעות טקסט", אמר. "זה יוצא מן הכלל הרעיון שמישהו שעומד לעבור את תקופת שהותו החוקית או שעבר אותה ישנה את דעתו בגלל שמישהו שלח לו הודעת טקסט".

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שבע × 9 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com